Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی مقابل کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات جهانی و راهیابی به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: واقعاً مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تیم کویت تبریک می‌گویم که تا ثانیه‌های آخر جنگید تا جایی که نتیجه‌ بازی در ثانیه‌های آخر مشخص شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را مشخص کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: بازی بعدی ما مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود، اما ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کارمان امروز تمام نشده ‌است.

فرناندز خاطرنشان کرد: به نظر من این مسابقات نمونه‌ای از رقابت‌های جام جهانی بود‌‌ و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن پنج سهمیه را دارد. ما نیز در جام جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفاً آسیایی نیستیم، بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی ۲۷ بر ۲۶ مقابل کویت علاوه بر کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز راه یافت.شادی ملی‌پوشان هندبال ایران پس از جهانی شدنهندبال قهرمانی آسیا| کار بزرگ هندبالیست‌های کشورمان در عربستان/ ایران در ثانیه پایانی جهانی شد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال ایران هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • علی‌ آقامیرزایی مسافر پاریس شد
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا