Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@07:30:09 GMT

شانس به هافبک پرسپولیس رو کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۱۴۶

شانس به هافبک پرسپولیس رو کرد

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی خودش را برای دو بازی حساس مقابل عراق و امارات  آماده می کند که طبق اخبار رسیده تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون مثبت شده و این دو بازیکن تاثیرگذار نمی توانند تیم ملی را در دو بازی پیش رو همراهی کنند. از همین رو اسکوچیچ از لیست انتظار  کمال کامیابی نیا را به اردو فراخواند تا جانشین نوراللهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی در همه بازی های قبلی تیم ملی جزو بازیکنان فیکس و تاثیرگذار ما بود و حالا اسکوچیچ باید جانشین مناسبی برای احمد پیدا کند.

در لیست تیم ملی نفراتی مثل سعید عزت اللهی ، کمال کامیابی نیا ، میلاد سرلک و سامان قدوس به عنوان هافبک میانی حضور دارند و بازیکنانی مثل وحید امیری و احسان حاج صفی هم توانایی بازی به عنوان هافبک میانی دارند. در بین این نفرات حضور سعید عزت اللهی به عنوان بازیکن فیکس تقریبا قطعی است ولی مشخص نیست در میانه میدان چه کسی کنار سعید به میدان خواهد رفت. با توجه به غیبت نوراللهی ، به نظر می رسد یکی از بین میلاد سرلک و یا کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت که در این بین شانس سرلک کمی بیشتر است. میلاد که در یکی دو فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت ، در اردوهای قبلی تیم ملی هم توسط اسکوچیچ دعوت می شد و در چند بازی هم فرصت بازی کردن پیدا کرد. از همین رو شانس شماره ۱۰ پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بیشتر از سایر بازیکنان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی سردار آزمون میلاد سرلک احمد نوراللهی دراگان اسکوچیچ سردار آزمون کمال کامیابی نیا میلاد سرلک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در حالی رقم خورد که این تیم برای سومین بازی متوالی از امیر رضا رفیعی در چارچوب دروازه خود استفاده کرد. دروازه‌بان جوانی که با مصدومیت علیرضا بیرانوند بار دیگر فرصت حضور در ترکیب سرخپوشان را پیدا کرد تا عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارد.

رفیعی نه تنها در این سه بازی بلکه در نخستین حضور خود در فصل جاری مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم هم گل نخورد تا با چهار کلین شیت نشان دهد صرفا گمنام بوده است اما می‌تواند جانشین مطمئنی برای گلر شماره یک تیم ملی در پرسپولیس باشد.

او در حالی چهارمین حضور خود را با ثبت حفاظت صد درصدی از دروازه اش پشت سر گذاشت که تا کنون هیچ دروازه بانی در تاریخ لیگ برتر موفق به ثبت چهار کلین شیت متوالی در نخستین حضورش نشده بود.

بازی کردن رفیعی تا حد زیادی به نظر بیرانوند در ابتدای فصل نیز باز می‌گردد چراکه گلر تیم ملی فوتبال در ابتدای فصل مانع از جذب دروازه بان خارجی جوان شد و به باشگاه اطمینان داد ذخیره‌هایش می‌توانند خیلی بهتر از بقیه نفرات خارجی جای او را پر کنند. وعده‌ای که عملی شد تا حالا بیرانوند خودش نگران از دست دادن جایگاه محکمی باشد که سال هاست برایش تلاش کرده است.

دروازه بان جوان سرخپوشان که با بهبود مصدومیت بیرانوند قرار است بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس بنشیند حالا تبدیل به رقیبی جدی ولی بدون حاشیه برای دروازه بان شماره یک تیمش شده است تا دیگر کمتر هوادار پرسپولیس نگران وضعیت چارچوب دروازه این تیم در روزهای غیبت بیرانوند باشد.

کد خبر 6082312 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد