Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مراسم بدرقه المپین‌های ایران در المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ امروز در آکادمی ملی المپیک با حضور ۳ ورزشکار المپیکی، وزیر ورزش و جوانان و سفیر چین در ایران برگزار شد.

عاطفه احمدی ورزشکار المپیکی در مورد این مراسم گفت: همه عوامل برای این مراسم زحمت کشیدند و این باعث دلگرمی ما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای رسیدن به المپیک، ۸ سال زحمت کشیدم. به اهدافم رسیدم، اما هدفم رسیدن به برترین مقام است. برای بهترین عملکردم را در المپیک داشته باشم. امیدوارم همه ورزشکاران در المپیک، بهترین خودشان را ارائه دهند. همیشه امید داریم، اما مدال به دست آوردن، سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین رتبه‌ها در این مسابقات کسب کنیم.

آلماتی و پکن دو شهر نامزد برای برگزاری این مسابقات بودند و در نهایت پکن به عنوان میزبان المپیک زمستانی ۲۰۲۲ معرفی شد. پایتخت چین اولین شهری خواهد بود که هم میزبان المپیک تابستانی و هم زمستانی بوده‌است. با وجود اعتراض فعالان حقوق بشر و نگرانی از کمبود برف طبیعی در کوه‌ها، پکن به دلیل میزبانی موفق المپیک ۲۰۰۸، بدل به شانس اول میزبانی المپیک زمستانی شد و در رقابت نهایی، با ۴۴ رای در مقابل ۴۰ رای آلماتی، میزبانی را به دست آورد.

مسابقات المپیک زمستانی ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن تا یک اسفند ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

مراسم رونمایی از سردیس طاهریان برگزار شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک اخبار ورزشی عاطفه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ در این مراسم پژوهشگران و دانشجویان آثار این شاعر و نویسنده ایرانی را مورد بررسی قرار دادند.
مخاطبان و علاقمندان می‌توانند پند و اندرز‌های این شاعر را در گلستان، بوستان، غزلیات، قصاید و رباعیات که در کلیات سعدی گردآوری شده است مطالعه کند.
در تقویم رسمی کشورمان به همت مرکز سعدی‌شناسی ایران، روز اول اردیبهشت روز آغاز نگارش کتاب گلستان روز سعدی نامیده شده است و همه ساله در یادبود سعدی مراسم مختلفی در شهر‌ها و کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج