Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ـ سردار آزمون به لورکوزن ملحق شد. در دهه ۷۰ این باشگاه آلمانی «عشق» علی فتح‌ا... زاده بود و دو بازیکن اسبق استقلال یعنی علی موسوی و مهدی پاشازاده را به لورکوزن برد. دو انتقالی که با موفقیت همراه شد. پاشازاده آن روز‌ها یک مدافع فوق‌العاده بود. انتقال قرضی او به لورکوزن، با امید زیادی همراه شد و خیلی‌ها تصور می‌کردند مهدی توانایی‌های خود را در این باشگاه به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مصدومیت بد، اما همه چیز را خراب کرد. حالا درباره موضوع انتقال سردار به لورکوزن با پاشازاده گفت‌و‌گویی کرده‌ایم.

سردار هم بعد از سال‌ها شایعه سرانجام به لورکوزن ملحق شد و از تابستان آینده کارش را در این باشگاه آغاز می‌کند. به نظر شما باشگاه خوبی انتخاب کرد؟

قطعا انتخاب خوبی داشت و من از بابت این تصمیم خیلی خوشحال شدم. قلبا سردار آزمون را دوست دارم و امید زیادی دارم موفق شود. آزمون بازیکن توانمند و خوبی است. به نظر من لورکوزن راه پیشرفت سردار است، چون این باشگاه آرامش عجیب و خاصی دارد. در لورکوزن هیچگاه حاشیه‌ای وجود نداشته. باشگاه برای انتخاب بازیکنان حساسیت دارد. طرفداران لورکوزن اصلا شبیه به بایرن یا گلادباخ نیستند. بازیکنان را تحت فشار نمی‌گذارند. سردار شهر خوبی را برای زندگی انتخاب کرده و به نظرم می‌تواند در لورکوزن با رسیدن به ثبات موفق شود.

با توجه به ویژگی‌های سردار، فکر می‌کنید انتخاب بوندسلیگا بهترین تصمیم بود؟

ببینید در بوندسلیگا همه‌جور بازیکن حضور دارند. این نیست که بگویید هر بازیکن سبکی دارد و به این لیگ یا آن لیگ می‌خورد. در بوندسلیگا بازیکن سرزن، تکنیکی، سرعتی و... حضور دارد. دیگر مرزبندی در لیگ‌ها وجود ندارد. یک زمان می‌گفتند در انگلیس توپ روی هواست، ولی نگاه کنید، منچسترسیتی تیکی تاکا فوتبال بازی می‌کند. دیگر حد و مرزی برای لیگ‌ها و بازیکنان وجود ندارد. به نظرم سردار لیگ خوبی را انتخاب کرد و حتما موفق می‌شود.

ایرانی در لورکوزن زیاد است؟

زمانی که من بودم تک و توک ایرانی زندگی می‌کردند، ولی در شهر همسایه یعنی کلن، ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند. لورکوزن شهر کوچکی است، اما کم و کسری در آنجا نیست. شاید بعضی وقت‌ها خسته شوید و حوصله‌تان سر برود، ولی چسبیده به این شهر کلن و دوسلدورف را داریم که فضای بزرگتر و متفاوتی را دارند.

به نظر شما امتیازی که سردار دارد، چیست؟

سردار سال‌هاست که در خارج از ایران بازی کرده. تجربه بسیار بالایی دارد. چند سال در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته. او تشنه بازی در لیگ بالاتر و موفقیت‌های بیشتر است. لوکوزن می‌تواند یک سکوی پرتاب برای این بازیکن باشد. شک نکنید انگیزه‌ای که سردار دارد، او را به موفقیت می‌رساند. از سویی حمایت هواداران هم در این دو روز بی‌نظیر بوده و فکر می‌کنم این هم می‌تواند به درخشش سردار کمک کند.

یک‌جور‌هایی شاید سردار ماموریت ناتمام شما را در لورکوزن تمام کند.

من حسرت می‌خورم به خاطر اتفاقاتی که برایم افتاد، ولی جزئی از فوتبال است. سرنوشت من این بود که دو بار رباط صلیبی‌ام پاره شود. خدا کمک کرد و دوباره به فوتبال برگشتم و در اتریش عملکرد خوبی داشتم.

رکوردزنی لورکوزن با سردار

صفحه رسمی باشگاه لورکوزن دو تصویر از سردار آزمون منتشر کرد. انتقال ستاره ایرانی به این باشگاه آلمانی با واکنش‌های مجازی طرفداران ایرانی روبه‌رو شد. تا پیش از انتقال سردار به این باشگاه پست‌های این باشگاه بین ۶ تا ۱۰ هزار لایک داشت، ولی دو تصویر آزمون رکورد شکست. یکی از تصاویر بالای ۲۶۰ هزار لایک داشت و بالای ۲۰ هزار کامنت که تمام رکورد‌ها را شکست. پست دیگر سردار هم ۱۱۸ هزار لایک داشت و بالای ۲۰ هزار کامنت.

 

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار آزمون لورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم

مارسل دسایی به سوال خبرنگار در مورد انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل از میان بازیکنان ادوار مختلف دنیای فوتبال پاسخ داد.

 

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • اعتراف لورکوزن: یک سال دنبال ژابی بودیم!