Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:31:34 GMT

برگزاری همایش تقریب مذاهب اسلامی در تربت جام

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۲۱۶

برگزاری همایش تقریب مذاهب اسلامی در تربت جام

فرماندار تربت جام از برگزاری همایش تقریب مذاهب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین جمشیدی اظهار کرد: همایش تقریب مذاهب  روز  سه‌شنبه ۵ بهمن ماه در تربت جام برگزار می‌شود. وی با بیان این‌که در این همایش ۳۰۰ تن از علما و صاحبان اندیشه و فکر حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: این همایش کشوری برای نخستین بار به میزبانی تربت جام در حوزه آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که می‌تواند به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی برای تربت جام تلقی شود و همچنین نماد وحدت و همگرایی در منطقه را پررنگ‌تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرماندار تربت جام بیان کرد: خوشبختانه این همایش با همدلی و همکاری خوب مردم تربت جام در روز سه شنبه پنجم دی ماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مدت یک روز برگزار می‌شود و تمامی تدابیر برگزاری کمی و کیفی این مراسم به خوبی برنامه ریزی شده است، قطعاً این همایش دستاوردهای خوبی برای تربت جام در بر خواهد داشت. برگزاری نمایشگاه جانبی به همت بانوان مرزنشین حسین جامی الاحمدی، دبیر همایش تقریب مذاهب اسلامی در تربت جام نیز در این خصوص اظهار کرد: حضور حجت‌الاسلام دکتر شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش خواهد و این میزبانی بعد از دو سال در خراسان رضوی اجرایی می‌شود که می‌تواند تربت جام را به کانون تقریب مذاهب اسلامی جهان اسلام تبدیل کند. دبیر همایش تقریب مذاهب اسلامی تربت جام افزود: در این همایش قرار است با دعوت از ۳۰ نفر از بانوان شهرستان‌های خواف و تایباد به چند نفر از آنان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) هدایایی داده شود. وی بیان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاه جانبی به همت بانوان مرزنشین برگزار خواهد شد. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تقویت تقریب مذاهب تربت جام همایش تقریب مذاهب اسلامی تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس هم گفت: برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی در بندرعباس، از سه راه گمرک محور شرق به غرب و از هتل هرمز محور غرب به شرق از بعد از نماز جمعه تا پایان راهپیمایی مسدود می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: بولوار شهید مطهری بندرعباس نیز از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ​​​​​​​«همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار شد
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود