Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا توری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) هشترود و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر مردم‌ این شهرستان، بیماران ارجاعی از بیمارستان چاراویماق و مصدومان حوادث جاده‌ای محورهای ارتباطی شامل آزادراه پیامبراعظم(ص)، جاده قدیم تبریز - تهران، جاده هشترود - مراغه و همچنین حوادث ریلی به تبریز  ارجاع می‌شوند که علاوه بر هزینه‌های زیاد برای بیماران، سلامت آنان بار دیگر در معرض خطر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این بیمارستان با کمبود دیگر امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی نیز مواجه است و متاسفانه شهروندان مجبور هستند برای پیگیری یا تکمیل درمان به مرکز استان مراجعه کنند.

به گفته وی نبود استحکام در قسمتی از بیمارستان نیز از دغدغه‌های اساسی بخش درمان این شهرستان به شمار می‌رود و متاسفانه ۷۰۰ مترمربع از فضای آن هنوز مقاوم‌سازی نشده است.

فرماندار هشترود از تحویل گرفتن این بیمارستان با نواقص بسیار در گذشته ابراز تعجب کرد و افزود: پیمانکار این‌ پروژه حتی با وجود گذشت چندین سال باید در قبال این نواقص پاسخگو باشد زیرا اکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی بیمارستان نیاز است.

وی اضافه کرد: یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای شهروندان در زمان بروز حوادث از جمله زلزله بیمارستان است اما متاسفانه بیمارستان امام حسین (ع) هشترود یکی از ناامن‌ترین جاها برای حادثه‌دیدگان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در صورت وقوع زلزله قوی، وارد شدن خسارت و تلفات بیشتر در بیمارستان هشترود دور از انتظار نیست، افزود: اکنون به خاطر نبود فضا در بیمارستان، بخش ICU ( مراقبت های ویژه ) نداریم و بیماران را در بخش CCU ( مراقبت های قلبی ) بستری کرده یا به تبریز اعزام می‌کنند؛ این در حالی است که اگر این ۷۰۰ مترمربع از فضای بیمارستان مقاوم‌سازی شود، می‌توان بخش ICU را در آن ایجاد کرد.

برچسب‌ها هشترود تصویربرداری پزشکی مراغه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود تصویربرداری پزشکی مراغه هشترود تصویربرداری پزشکی مراغه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل حافظ تهران ماندگار شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند که در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

وی گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • اسکن سه‌بعدی به اکتشافات ایستگاه فضایی بین‌المللی یاری می‌رساند
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود