Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از کمیته امداد تهران، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای ترویج فرهنگ مهربانی، نیکوکاری و اشتغال زایی مجریان طرح های خودکفایی، نمایشگاه کوثر حیات به منظور عرضه تولیدات و دستاوردهای مجریان طرح های خودکفایی بانوان کارآفرین کمیته امداد استان تهران و البرز با همکاری شرکت بهره بردار راه آهن شهری تهران و حومه با حضور محمد مهدی اسماعیلی قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران، مهدی شایسته اصل مدیرعامل مترو تهران و مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهردار تهران در ایوان انتظار میدان ولی عصر (عج) با ۲۱ غرفه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی سلامی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حرکت در مسیر توانمند سازی و رفع وابستگی مددجویان تحت حمایت از مهمترین اهداف کمیته امداد است، گفت: بازارچه عرضه تولیدات و دستاوردهای خودکفایی بانوان کارآفرین با هدف معرفی و فروش دستاوردهای تولیدی خانواده‌های تحت حمایت تا ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۰ میزبان بازدیدکنندگان است.

وی افزود: در نمایشگاه کوثر حیات محصولاتی از قبیل صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک و محصولات چرمی عرضه می شود.

سلامی تصریح کرد: مجریان طرح های خوکفایی با دریافت تسهیلات از بانکهای عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد توانسته‌اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد نیز فراهم کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: معرفی دستاوردهای مجریان طرحهای اشتغال زایی، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی، تعامل با سازمان ها و مراکز مختلف در راستای هم افزایی در ارائه خدمت به جامعه هدف تحت حمایت از جمله این اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

غرفه ثبت نام از خیّران برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین در این نمایشگاه برپاست و خیّران علاقه مند با مراجعه به این غرفه می توانند نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کمیته امداد میدان ولیعصر نمایشکاه کوثر حیات کمیته امداد استان تهران مجریان طرح تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این آیین  گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنای هر واحد 50 مترمربع  به همت کمیته امداد و با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سپاه ثارالله استان ساخته و تحویل مددجویان استان کرمان شده است.

ناصر عسکری‌نژاد افزود: برای ساخت 3 هزار و 355 واحد مسکونی 1107 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع بانکی هزینه شده است.

 وی بیان کرد: ساخت این واحدهای مسکونی در استان در سال 1402 نسبت به سال 1401، 158 درصد رشد داشته است.

در ارتباط تصویری رئیس جمهور با ۳۱ استانِ کشور ۳۳ هزار و۶۸۳ مسکن/ به مددجویانِ کمیته امداد/ واگذار شد.

سهم استان کرمان 3 هزار و ۳۵۵واحد بود که ۳۷ واحدِ آن در شهرستان بردسیر به صورت نمادین افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • ۸۰۹ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد افتتاح شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد