Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام بیمه تجارت نو از افزایش ۱۰ برابری سود شرکت طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: جزو اولین شرکتهایی هستیم که به خاطر تحول دیجیتال مورد تقدیر بیمه مرکزی قرار گرفته‌ایم. - اخبار اقتصادی -

ابراهیم غلامی، قائم مقام بیمه تجارت نو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جزو اولین شرکتهایی هستیم که به خاطر تحول دیجیتال مورد تقدیر بیمه مرکزی قرار گرفته‌ایم گفت: در زمینه توسعه استارت‌آپ‌ها و اپلیکشن‌های جدید فروش بیمه در هفته قبل تفاهم‌نامه‌ای در بیمه مرکزی امضا کردیم که محصولات بیمه عمر و زندگی در قالب اپلیکیشن خدمات زیادی به مردم ارائه می‌کند و این اپلیکیشن آبان ماه در تهران و بعد از آن در ارومیه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه تحول دیجیتال هم از دانشگاه تهران گواهی سطح یک زبدگی دیجیتال دریافت کردیم.
قائم مقام بیمه تجارت‌نو گفت: پیش بینی می‌کنیم سود شرکت در سال 1400 از محل سرمایه‌گذاری در املاک  قابل توجه باشد و پرتفوی شرکت که در حال حاضر به 1350 میلیارد تومان رسیده، برای سال آینده 35 درصد افزایش داشته باشد و به 1800 میلیارد تومان برسد.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی مقایسه ای از عملکرد سه ساله شرکت در پایان سال 99  اظهار داشت:‌ طبق صورت‌های مالی حسابرسی شده که در کدال نیز منتشر شده، رقم حق بیمه صادره از 42 میلیارد تومان در سال 96 با رشد 26 برابری به 1140 میلیارد تومان در پایان سال 99 رسیده و این رقم در حال حاضر به 1350 میلیارد تومان افزایش یافته است. 
وی افزود: طی این سه سال سهم بازار شرکت بیمه تجارت نو از 0.28 درصد با رشد پنج برابری به 1.4 درصد رسیده و سود فعالیت بیمه‌ای این شرکت نیز از 16.7 میلیارد تومان به مبلغ 174 میلیارد تومان افزایش یافته که رشد 10 برابری را نشان می دهد.

قائم مقام بیمه تجارت نو با بیان اینکه سرمایه گذاری ها در راستای حفظ منافع سهامداران و شرکت در بازار سرمایه و خرید املاک انجام شده است، گفت: در شروع کار تنها 10 شعبه استانی داشتیم که با خرید املاک جدید در حال حاضر این شرکت بیمه ای 35 شعبه مستقل دارد.
وی با بیان اینکه خرید املاک با رعایت آیین نامه 97 شورای عالی بیمه صورت گرفته افزود: اقدامات جدیدی برای توسعه بیمه زندگی انجام داده ایم تا سهم خود را افزایش دهیم و این فعالیت قبلا در قالب یک مدیریت صورت میپذیرفت که با توجه به اهمیت موضوع در این راستا سازمان بیمه زندگی را ایجاد کردیم، در 10 ماهه ابتدایی امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد از بودجه بیمه عمر و زندگی محقق شده است.
غلامی با تاکید بر اینکه در مورد تخلفات احتمالی با هیچ‌کسی مماشات نمی‌کنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص علل تعلیق فعالیت یکی از اعضاء هیات مدیره شرکت از فعالیت گفت: منع فعالیت عضو سابق هیات مدیره بیمه تجارت نو ، با تصمیم بیمه مرکزی صورت گرفته است.
وی متذکر شد: بیمه تجارت‌نو نقشی در این امر نداشته و تعلیق فعالیت بیمه ای عضو پیشین هیات مدیره بیمه تجارت نو با تصمیم بیمه مرکزی و مصوبه شورای عالی بیمه صورت گرفته و این تصمیم نیز بنابر اذعان نهاد نظارتی در راستای شفافیت عملکرد مدیران کلیدی است.
وی افزود: ما چون یک شرکت فرابورسی هستیم، سازمان بورس، حسابرس رسمی و سهامداران عمده بر ما نظارت دارند؛ علاوه بر این خودمان حسابرسی داخلی انجام می‌دهیم.
قائم مقام بیمه تجارت نو در پایان در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکت گفت: در سیل و  کرونا پیشگام بودیم و حدود 2.5 میلیارد تومان کمک به سیل و کرونا و آزادی زندانیان انجام شده است. حجم کمکهای مؤمنانه شرکت هم در سال گذشته یک میلیارد تومان و امسال یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان تحول دیجیتال بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی

حضور پرشور تماشاگران، لالیگا را به رکورد جدیدی در گزارش‌های مالی رساند.

لالیگای اسپانیا رکورد جدیدی را در زمینه درآمد خود ثبت کرد.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، طبق اعلام این لیگ در روز دوشنبه، درآمد کل لالیگای اسپانیا در فصل 23-2022 با 17.8 درصد افزایش نسبت به فصل قبل به رکورد 5.69 میلیارد یورو (6.07 میلیارد دلار) رسید و از 5.07 میلیارد یورویی که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به دست آمده بود، فراتر رفت.

رشد این درآمدها به لطف افزایش 28.6 درصدی درآمدهای تجاری و همچنین 36.9 درصدی افزایش درآمد روز مسابقه به دلیل رکورد حضور تماشاگران در استادیوم‌ها حاصل شده است. این در حالیست که باشگاه‌ها برای دومین فصل متوالی، از تأثیرات شیوع ویروس کرونا در حال ریکاوری هستند. محدودیت‌های کووید باعث تحت تاثیر قرار گرفتن فروش بلیط و نقل و انتقالات بازیکن در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ شد و این موضوع اولین ضرر مالی لالیگا از سال ۲۰۱۲ را به همراه داشت.

لالیگا برای اولین بار در تاریخ فوتبال اسپانیا، با شکستن رکورد ۱۵ میلیون تماشاگر و با متوسط پر شدن ۷۲ درصدی ورزشگاه‌ها در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، به موفقیت چشمگیری دست یافت. درآمد حاصل از نقل و انتقالات هم نسبت به سال گذشته کمی افزایش یافته و از ۴۰۲ میلیون یورو به ۶۷۹ میلیون یورو رسیده است، اما همچنان به میزان قابل توجهی پایین‌تر از ۱.۱۲ میلیارد یورو در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ باقی مانده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، این گزارش سرمایه‌گذاری روی زیرساخت‌ها با رکورد ۸۴۸ میلیون یورو را هم در بر می‌گیرد. این رقم شامل سرمایه‌گذاری رئال مادرید برای بازسازی ورزشگاه نمادین سانتیاگو برنابئو و اطراف آن می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • احتمال افزایش ۷ تا ۸ برابری تعرفه های آزمایشگاهی/ بیمه ها به تعهدات شان عمل نمی کنند
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • مهندسان ایرانی در چه کشورهایی کار می کنند؟
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • المپیک پاریس؛ اولین المپیک با برابری جنسیتی
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی