Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمید سجادی در حاشیه مراسم بدرقه المپین‌های کشورمان اظهار داشت: به ابتکار فدراسیون ملی اسکی و ورزش‌های زمستانی، این مراسم ارزشمند و سنت حسنه برای بدرقه سه نفر از بهترین های ورزش های زمستانی و فدراسیون اسکی برنامه ریزی شد.

وی افزود: این مراسم با حضور کمیته ملی المپیک، سفارت چین و سفیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف خانواده اسکی و ورزش های زمستانی جمع ارزشمندی به ویژه پیشکسوتان حضور داشتند که با دعای خیرشان این سه بزرگوار را بدرقه کردند. بهترین قسمت مرام نامه ای بود که ورزشکاران عزیز قرائت و مطالب بسیار ارزشمندی را ذکر کردند که خواهش کردم این مرام نامه چاپ و تکثیر شود و به یادگار در عرصه ورزش کشور بماند. 

سجادی تصریح کرد: سفیر مطالب ارزشمندی را گفتند و پیام هایی از کشور چین داشتند. توضیح دادند که افتتاحیه این مسابقات با 4 فوریه و آغاز سال جدید چینی مصادف است. به سهم خودم خدمت مردم عزیز و شریف چین پیشاپیش آغاز سال جدیدشان را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشند و سالی عاری از کووید19 باشد. ان شاءالله این بلایا از همه عزیزیان در کره زمین به ویژه در کشور میزبان دور باشد. می دانم برنامه ریزی سنگینی در چین صورت گرفته و برنامه خاصی را برای افتتاحیه در نظر گرفته‌اند.

وزیر ورزش گفت: روزهای سنگینی را برای المپیک زمستانی پیش رو خواهند داشت. امیدوارم این رقابت ها در آسیا به نحوی برگزار شود که همچنان این قاره در ورزش موجب فخر کره زمین باشد. یکی از بهترین میزبانی ها همواره در آسیا برگزار شده،  در عرصه ها وسطوح مختلف از جمله المپیک ها و این بار هم المپیک زمستانی را داریم. من به همراه رییس کمیته ملی المپیک در حال برنامه ریزی هستیم که از این مسابقات دیدن کنیم. البته در مهلت زمانی بسیار کوتاه و در این مسافرت برنامه ریزی شده که حتما با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک نشست داشته باشیم. چند برنامه دیگر هم پیش بینی شده که وقتی قطعی شد حتما اطلاع رسانی می کنیم.

سجادی در مورد تحریم این مسابقات توسط برخی کشورها به دلیل اختلاف سیاسی با چین، اظهار داشت: این اتفاق پسندیده نیست. یکی از موارد منشور المپیک رعایت همین اتفاقات است. جمهوری اسلامی ایران هم همواره نشان داده به رعایت مفاد منشور المپیک پایبند است. ما هم در آغاز یک دوره همکاری 25 ساله با چین هستیم. 

وی افزود: یکی از تعاملات ما در این فعالیت مباحث ورزشی است. در هفته گذشته میزبان سفیر چین در وزارت ورزش بودم. موارد بسیار متنوع و ارزشمندی تبادل نظر شد. موارد مطالب متعددی را به عنوان سرفصل همکاری تعریف کردیم که مدون و اطلاع رسانی می شوند. فعالیت های خوبی را در دو حوزه ورزش و جوانان با کشور چین تعریف کردیم. بنابراین حضورمان در این دوره از بازی ها فارغ از دیدگاه برخی کشورها در مورد حضور یا عدم حضور، ما پایبند به منشور المپیک هستیم و دوست داریم در این رقابت ها اگرچه با سه نفر ولی حضور کیفی خوبی داشته باشیم.

سجادی در مورد دیدار تیم ملی کشورمان مقابل عراق عنوان کرد: ‌برایشان آروزی موفقیت دارم. کلهر، معاونت فرهنگی و همگانی به اتفاق مبادی دیگر از جمله نهاد ریاست جمهوری و فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کردند که برای جشن صعود در کل کشور آمادگی داشته باشیم. 

وزیر ورزش و جوانان درباره تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در این باره دقیق اطلاع رسانی نشده است و وقتی به من بگویند به زودی جلسه ای با آقای صالحی امیری خواهم داشت. 

وی درباره اینکه آیا با هیات اجرایی جلسه ای داشته اید، گفت: خیر در این باره جلسه ای نداشتم.

سجادی درباره اینکه برخی پیشکسوتان اعتراض داشتند که ما را به مکان های ورزشی راه نمی دهند؟ گفت: من در این باره چیزی را نشنیده ام.

وی درباره دعوت وزارت ورزش و جوانان از اینفلوئنسرها که برای ترویج ازدواج که بسیار حاشیه ساز شده بود؛ اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان این افراد را دعوت نکرده بودند و سوال کردم که حوزه معاونت جوانان، این افراد را دعوت نکرده بود و آن موسسه درخواست کرده بود که این جلسه در یکی از ساختمان های وزرات باشد، که من هم دیدم یکسری عکس ها بود که یا گرفتند و پخش کردند و هیچ ربطی به آن جلسه نداشت. من در جلسه ای در کمیته فرهنگی مجلس بودم و کل این نشست درباره امور خیریه بود و پیشقدم شدن در ازدواج است و خبرهای خوبی بوده است. از وزارت ورزش درخواست کرده بودند که از آن طبقه برای برگزاری جلسات استفاده کنند. نماینده معاونت جوانان ما هم 20 دقیقه برای عرض خیرمقدم و ادای احترام در جلسه بودند. خود جلسه ماهیتش مشکلی نداشته و تصمیمات خوبی بوده است و اینکه قبل از ورود به جلسه در ماشین عکس و فیلم گرفتند کجای آن به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دارد.

سجادی درباره حضور تماشاگران برای دیدار تیم ملی مقابل عراق گفت: شرایط را بررسی می کنیم و اعلام خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان درباره استعفای آقای ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس گفت: من نامه ایشان را به معاونت ورزشی آقای پولادگر ارجاع داده ام و ایشان در حال پیگیری هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق استعفای ذوالفقارنسب است، اظهار داشت: اگر قرار بود درباره استعفای ذوالفقارنسب موافقت یا مخالفت کنم، نامه را به معاون خود نمی دادم.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران وزارت ورزش کمیته ملی المپیک وزیر ورزش ورزش ایران حمید سجادی ورزش و جوانان برنامه ریزی وزارت ورزش جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت، بانوان کشور ما عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی داشتند و به طور قطع می‌توان گفت در چند سال گذشته، زنان ورزش کشور بیشترین افتخارآفرینی را در میادین بین‌المللی در یک سال داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: سال گذشته ۸۱۷ مدال کسب شده در مسابقات بین‌المللی داشتیم و این بهترین آمار کسب شده در یک سال در چند سال گذشته است. ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم.

وی در ادامه به اعزام بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی و میزبانی رویداد‌های بین‌المللی پرداخت و گفت: در سالی که گذشت، ما حدود ۴۵۱ اعزام به رویداد‌های خارجی داشتیم و همچنین میزبانی ۱۴۶ رویداد بین‌المللی را بر عهده گرفتیم. در سال ۱۴۰۲ تمرکز بیشتر معاونت، روی اعزام و افتخارآفرینی بیشتر بانوان ورزشکارمان بود که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد و زنان ایران در مسابقات مختلف توانستند نتایج بسیار خوبی را رقم بزنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مربیان و داوران تربیت‌شده خانم و افزایش آن نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ما ۱۱۷۸۴۳ و ۲۱۷۶۳۸ داور و مربی تربیت شده داریم و در سالی که گذشت موفق شدیم حدود ۷ هزار داور و ۱۴ هزار مربی را به جمع مربیان و داوران زن تربیت‌شده کشور ملحق کنیم.

کاظمی‌پور همچنین در خصوص حفظ جایگاه و عضویت بانوان در مجامع بین‌المللی گفت: به حول قوه الهی تا اینجای کار ۱۱۲ کرسی ما را در مجامع بین‌المللی، زنان کشور تشکیل داده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است. معاونت ورزش بانوان در این مدت تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم موثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد که خوشبختانه با اجرای برنامه‌ریزی‌ها شاهد افتخارآفرینی‌های متعدد در مسابقات و رویداد‌های مختلف بوده‌ایم و امیدوارم با تلاش ورزشکاران و مجموعه ورزش کشور، در سال آینده شاهد اتفاقات خیلی بهتر برای ورزش بانوان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند