Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:13:50 GMT

نوروزی‌نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۶۸۱

نوروزی‌نژاد: هندبال ایران ظرفیت زیادی برای رشد داد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی جهانی راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین دیدار خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این دیدار حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کرد.

پویا نوروزی‌نژاد پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی اظهار کرد: این موفقیت را به جامعه هندبال تبریک می‌گویم. بازی بسیار حساسی بود و برای لحظاتی چیزی نمانده بود که قلب‌مان از تپش بایستد، اما در نهایت شیرین بود.

وی ادامه داد: گل آخری که زدیم شیرینی این بازی را برای ما چند برابر کرد. درست است که ۶۰ دقیقه بسیار سخت را تجربه کردیم، اما در نهایت مزد زحمات‌مان را گرفتیم و این پیروزی بزرگ را به همه افرادی که حامی ما بودند تبریک می‌گویم. امیدوارم که هر سال بتوانیم رشد کرده و در المپیک و مسابقات جهانی بدرخشیم.

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه هوای هندبال را داشته باشند، چون این رشته پتانسیل بالایی در ایران دارد و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. در نهایت باید بگویم که خیلی خوشحال هستم. این برای دومین بار است که هندبال ایران جهانی می‌شود و دفعه قبل هم خیلی سخت جهانی شدیم، اما امیدوارم این طلسم شکسته شود و راحت تر به رقابت‌های جهانی صعود کنیم.

تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5408094

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات قهرمانی آسیا فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان سردار آزمون هندبال باشگاه پرسپولیس فوتسال جام ملتهای آسیا تکواندو تیم ملی فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴

حسین وفایی حریف هنگ‌کنگی خود را به راحتی شکست داد و راهی دیدار پایانی از مرحله مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴ شد.

 مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار می‌گردد.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # حسین وفایی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین