Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق لبنان و رئیس جریان المستقبل از تعلیق فعالیت خود در عرصه سیاسی خبر داد. خبرگزاری میزان - سعد حریری، از تعلیق فعالیت سیاسی خود خبر داد.

نخست وزیر اسبق لبنان و رئیس جریان المستقبل در این راستا تاکید کرد: از اعضای المستقبل درخواست کرده ام تا همین اقدام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: چرا دولت جدید در لبنان تشکیل نمی‌شود؟

 

در حال تکمیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

برچسب ها: سعد الحریری تحولات لبنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعد الحریری تحولات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 تامیر پاردو رئیس پیشین موساد با اشاره به اینکه ایران شبیه عراق (حمله به تأسیسات اتمی عراق به نام اوسیراک در زمان صدام حسین در 1981) و سوریه (حمله به تاسیسات سوریه در 2007) دیر الزّور سوریه نیست، به پیچیدگی حمله به ایران اشاره کرد. پاردو تاکید کرد اگر نمی‌توانیم در یک ضربه کاری (حمله) کار ایران را تمام کنیم، باید دوباره فکر کنیم. روایت این مقام اطلاعاتی رژیم اسرائیل را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه