Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: من هم دلم می‌خواهد منچسترسیتی را داشته باشم و گل‌های پیاپی بزنم اما نمی‌شود.

خبرگزاری میزان - علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌دانستیم با یک تیم خوب و با کلاس بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و پس از گلزنی رو به بازی بسته آوردیم و ضد حملاتی را انجام دادیم. 

*در نیمه دوم هم موقعیت‌ خوبی برای گل دوم داشتیم که حتی فکر کردم آن توپ گل شده است. بچه‌های ما بسیار فشار آوردند و دویدند. 

*نساجی هم چند موقعیت خطرناک داشت اما می‌خواستیم با چنگ و دندان سه امتیاز را بگیریم که نشد. متاسفیم از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

*به بازیکنانم گفته بودم که نباید اجازه دهید روی دروازه ما سانتر کنند اما بالاخره گل خوردیم. این سه امتیاز خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما بازی را از دست دادیم. 

*این استراتژی من بود و شاید من اشتباه کردم که تیم را دفاعی کردم. بازیکن من می‌گوید نمی‌توانم دیگر بازی کنم، به زور که نمی‌توانم بگویم بازی کنید.

*می‌خواهم بهترین کار را انجام دهم و مگر می‌شود بهترین بازیکن را عمدا بیرون بیاورم. ابولفضل بابایی سه تک به تک را به دست آورد. شهرام گودرزی تمام وجودش را گذاشت و دیگر توانی نداشت.

*دو بازیکن من وارد زمین شدند و سعی داشتند بازی را کنترل کنند. اگر تیم ما بعد از گل دفاعی بازی کرد به این دلیل بود که می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم. شکل فوتبال همین است. در اواخر بازی با پرسپولیس روی حریف فشار آورده بودیم و آن‌ها از گل‌شان محافظت می‌کردند. این فوتبال است و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. 

*من هم دلم می‌خواهد منچسترسیتی را داشته باشم و گل‌های پیاپی بزنم اما نمی‌شود. این تیم ما است و برحسب توانایی‌ها باید کار کنیم.

بیشتر بخوانید: کلانتری: جایگاه فجر در جدول خوب نیست/ باید در شیراز نساجی را ببریم

انتهای پیام/

برچسب ها: علی اصغر کلانتری فجرسپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجر علی اصغر کلانتری فجرسپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم