Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از بانوان هنرمند، کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» روز یکشنبه 3 بهمن ماه از ساعت 9 صبح در فرهنگسرای خانواده (نگارخانه شفق) برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ در این برنامه ده‌ها نفر از بانوان خوشنویس برتر و عضو انجمن خوشنویسان ایران از جمله شمس آفاق حسینیان، مرسده گونه، مرضیه شجاعی، فائزه بهبودی، سپیده مبرهن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به سرپرستی اکرم السادات شرق‌آزادی حضور دارند.

بانوان هنرمند در کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» با استفاده از تکنیک خوشنویسی خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط سفیر، کوفی و ... القاب، صفات و تسبیحات حضرت فاطمه زهرا(س) را به رشته تحریر در می‌آورند.
شناساندن خط و هویت ایرانی با محوریت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از جمله اهداف برگزاری کارگاه خوشنویسی «دری در صدف» است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554018 تماس بگیرند.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دری در صدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول بسیج خواهران روستای بخ گفت: با همت بانوان روستای همت آباد نصرآباد دو سال قبل یک باب کارگاه قالیبافی جهت بافت قالی برای اماکن مذهبی تأسیس شد که تا کنون چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده است.

باخدایی افزود: با پیشنهاد جمعی از بانوان خیر و از دو سال پیش این کارگاه قالیبافی برای کمک به مفروش نمودن حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی آغاز شد. 

وی گفت: تا الان چهار تخته قالی برای امور عام المنفعه بافته شده که دو تخته از آن به سازمان حج و زیارت استان اهدا و دو تخته دیگر آن یه حسینیه‌ی همت آباد تقدیم شد.

دیگر خبرها

  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود