Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:52:25 GMT

هشت پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۷۳۸

هشت پروژه ورزشی در خراسان شمالی افتتاح می شود

نرگس دوراندیش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از هشت پروژه ورزشی، ۶ پروژه مربوط به ساخت سالن های ورزشی و دو پروژه دیگر نیز مربوط به گود باستانی در شیروان و زمین تنیس خاکی در اسفراین است.

وی با اشاره به اینکه از هشت پروژه ورزشی، ساخت هفت پروژه از سال ۹۱ در استان آغاز شده بود، گفت: ۲ سالن ورزشی در شهر «پیش قلعه» به مساحت ۶۷۴ متر مربع و روستای «امند» به مساحت هزار متر در بخش مانه، ۲ سالن ورزشی در روستاهای حسن آباد و چهل حصار اسفراین و سه سالن ورزشی دیگر نیز در شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور اندیش افزود: در این میان تنها پروژه زمین تنیس خاکی شهرستان اسفراین از سال ۹۷ شروع شد که با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر امسال به بهره بردای می رسد.

وی یادآور شد: همچنین ۱۰ خانه ورزش روستایی نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در شهرستان های استان مجهز می شود.

وی مجموع فضاهای ورزشی موجود استان را حدود ۳۰۰ مورد اعلام کرد که از این تعداد ۱۹۰ فضا شهری و مابقی روستایی هستند.

در خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۵ هیات ورزشی فعالیت دارند.

برچسب‌ها بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی بجنورد وزارت ورزش و جوانان خراسان شمالی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی