Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@23:49:18 GMT

محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر خوشحال نبودم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۷۶۸

محمد غلامی: در تمام عمرم اینقدر خوشحال نبودم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی به دور دوم مسابقات قهرمانی اسیاو انتهابی جهانی راه یافته بود عصر امروز دوشنبه چهارم بهمن ماه در دومین دیدار خود در مرحله دوم به مصاف تیم کویت رفت. شاگردان مانوئل فرناندز در این دیدار حساس و سرنوشت ساز توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ پیروز شده و به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ایران با این نتیجه پس از سالها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کرد.

محمد غلامی پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل کویت و کسب سهمیه قهرمانی جهانی اظهار کرد: بازی فوق العاده سنگینی بود و بسیار هم حساس شد. خدا را هزار مرتبه شکر که آخر این ماجرا شیرین بود و تیم ایران توانست به مسابقات قهرمانی جهان صعود کند.

وی ادامه داد: این موفقیت مبارک نسل آینده هندبال، تمام اعضای خانواده این رشته و مردم خوب کشورمان باشد که در این مدت انرژی زیادی به ما دادند.

ملی پوش هندبال کشورمان عنوان کرد: بسیار خوشحال هستم و نمی‌توانم احساسم را بیان کنم. با ۳۴ سال سن تاکنون اینقدر در زندگی ام خوشحال نشده بودم. امیدوارم توانسته باشیم برای لحظاتی هم که شده دل مردم را شاد کنیم.

تیم ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد) به میزبانی دمام عربستان برگزار می شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال محمد غلامی مسابقات قهرمانی آسیا هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور