Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در جشنواره سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زاهدان با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص نامگذاری سوم بهمن ماه تحت عنوان روز زاهدان بر اساس سالروز تشکیل انجمن بلدیه در این شهر اظهارداشت: شهر زاهدان پایتخت وحدت اسلامی برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری است که نشان دهنده شناخت کامل ایشان از استان ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باید ضمن افتخار به این عنوان شهرمان را بر همین اساس بسازیم زیرا این افتخار، یک روزه حاصل نشده بلکه انس و الفت مردم در طول سالها، عامل ایجاد چنین وحدت و همگرایی شده است که دشمنان ما با هر ابزاری به دنبال ایجاد خدشه بر آن هستند.
 امام جمعه زاهدان افزود: هر کس در هر جایگاهی و به هر طریقی که می‌تواند باید در این عرصه ورود و نقش‌آفرینی کند.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فاصله معنادار شهر زاهدان با سایر شهرهای کشور، ادامه داد: برای کم کردن این فاصله نیاز به پشتکار، تلاش شبانه‌روزی، مدیریت قوی و استفاده حداکثری از امکانات داریم.
وی ادامه داد: برای ایجاد تحول در شهر زاهدان شورای شهر و شهرداری باید یک افق بلند را در نظر داشته باشند و تحولی در برنامه‌ها، ساختارها، دیدگاه‌ها و هزینه کرد بودجه‌های خود داشته باشند.
آیت‌الله محامی با اشاره به این که مردم، شایسته ارائه خدمت هستند تصریح کرد: عملکرد شهرداری و شورای شهر زاهدان باید به گونه ای باشد که هیچ شائبه‌ای مبنی بر نبود عدالت و سوء مدیریت ایجاد نشود و مردم، شهرداری را از خودشان بدانند که در این صورت اگر مشکل و محدودیت‌هایی وجود داشته باشد برای مردم قابل تحمل خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: اگر مردم نتیجه کارهای شهرداری را ببینند حتما همراهی و سرمایه‌گذاری لازم را به عمل خواهند آورد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: خداوند متعال از حضرت زهرا(س) به عنوان خیر کثیر یاد کرده و به پیامبر اکرم(ص) دستور داده شده که برای این هدیه بزرگ قربانی کرده و شکر به جای آورد.
وی افزود: حضرت فاطمه(س) نمونه یک انسان کامل و میزان همراهی ایشان با پیامبر اکرم(ص) به قدری  بود که ام ابیها نام گرفت و پیامبر نیز جایگاه خاصی برای ایشان قائل بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) همسر و مادری ارزشمند بود که در کنار ایفای نقش در خانه و تربیت فرزندان، از طریق تعلیم و تربیت صحابه و همچنین حضور در صحنه جهاد و دفاع از ولایت و امامت، در جامعه نقش‌آفرینی کرد.
آیت الله محامی بیان کرد: اداره خانه و تربیت فرزند، از مدیریت هر کارخانه و تولید هر محصولی ارزشمندتر است و بانوان جامعه اسلامی باید از حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان مصطفی محامی حضرت فاطمه س شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جمع مردم شهرستان دامغان در مصلای امام خمینی(ره) در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفت: عملیات «وعده صادق» موجب اقتدار، وحدت و انسجام در کشور شد. این عملیات هم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر سراوان و زاهدان