Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مرحله اول و دوم لیگ برتر قایقرانی روئینگ باشگاه دانشگاه آزاد صدرنشین نیم‌فصل نخست شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مرحله دوم لیگ برتر قایقرانی روئینگ، پاروزنان در مسافت ۲۵۰ متر در سه ماده دیگر به رقابت پرداختند.

در لیگ روئینگ آقایان تیم‌های منشور سبز جنوب، بندر گناوه، شهرداری ارومیه، دانشگاه آزاد و تکرو به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات روئینگ در مواد روئینگ تک‌نفره ۲۵۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر سبک و سنگین‌وزن، روئینگ دونفره ۵۰۰ متر و امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار ‌شد.

در ادامه مرحله دوم مسابقات، رقابت‌های مسافت ۲۵۰ متر برگزار شد.

در مسابقه روئینگ تکنفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر عقیل حبیبیان از شهرداری ارومیه با زمان ۵۰.۷۶ ثانیه، آراد سلیمان‌پور از تِکرو با زمان ۵۱.۵۴ ثانیه و محمود پیلتن از بندر گناوه با زمان ۵۲.۷۳ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه روئینگ تکنفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر امیررضا عبدالی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۰.۶۶ ثانیه، مهدی محمدنژاد از تِکرو با زمان ۵۳.۳۷ ثانیه و مهدی قپانوری از بندر گناوه با زمان ۵۴.۳۱ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه روئینگ امدادی ۲۵۰ متر تیم دانشگاه آزاد با ترکیب امیرحسین محمودپور، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی و امیررضا عبدالی با زمان ۳:۱۸.۷۵۰ دقیقه، تیم تکرو با ترکیب میلاد اله‌وردیان، بهمن نصیری، آروین دیانتی و مهدی محمدنژاد با زمان ۳:۲۵.۲۵۰ دقیقه و تیم بندر گناوه با ترکیب مهدی قپانوری، ابوالفضل سطوتی، حامد خدری و شیرزاد قادری با زمان ۳:۲۹.۰۴۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در پایان مرحله اول و دوم دانشگاه آزاد با ۹۱ امتیاز قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر روئینگ مردان شد، تِکرو با ۷۴ امتیاز در رده دوم ایستاد و بندر گناوه با ۵۷ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

*آوا شهرکرد قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر اسلالوم شد

لیگ برتر اسلالوم ۱۴۰۰ در مرحله اول و دوم در دو نوبت صبح و عصر امروز ۴ بهمن ماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

باشگاه‌های مهرپویان شهرکرد، نوین البرز، آوا شهرکرد و استخر صدف منجیل در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان اسلالوم در مواد کایاک تک‌نفره، کانوی تک‌نفره، مسابقه امدادی و رقابت اسپرینت اسلالوم رقابت کردند.

در ادامه مسابقات مرحله دوم، رقابت امدادی و اسپرینت اسلالوم برگزار شد.

در مسابقه اسلالوم امدادی پرهام فتاحی و محمد حشمتیان از آوا شهرکرد با زمان ۲:۴۸.۴۳ دقیقه، بردیا پیروزنیا و علی پورمندآذری از نوین البرز ۲:۵۲.۵۰ دقیقه و فردین خلیلوند و امیرنظام مطلبی از مهرپویان شهرکرد با زمان ۳:۱۵.۰۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه اسپرینت اسلالوم امیرمحمد فتاح‌پور و محمد مهدوی‌نیا از آوا شهرکرد با زمان ۴۶.۲۰ ثانیه، عرفان آقایی و مهدی نظریاز استخر صدف منجیل با زمان ۵۰.۹۹ ثانیه و آریا خسروی و حسین حاتمی با زمان ۵۳.۴۲ ثانیه اول تا سوم شدند.

در پایان مرحله اول و دوم رقابت‌ها باشگاه آوا شهرکرد با ۸۴ امتیاز صدرنشین شد، نوین البرز با ۵۸ امتیاز در رده دوم ایستاد و استخر صدف منجیل با ۵۲ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اول تا سوم شدند مرحله اول و دوم بندر گناوه دانشگاه آزاد نیم فصل نخست آوا شهرکرد روئینگ تک زمان ۳ لیگ برتر ۲۵۰ متر تک نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

حنانه حاجی پور دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی قهرمانی کانوی دختران کشور در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد و در ۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر رده سنی جوانان حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۱:۰۰.۹۶ دقیقه مقام دوم شد.

دنیا جوکار از البرز با زمان ۵۸:۸۶ ثانیه در این ماده قهرمان شد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.

حنانه حاجی‌پور در ماده کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان با رکورد ۲:۳۵.۵۲ دقیقه، مدال برنز گرفت.

در این ماده دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

حنانه حاجی پور از دختران خوش آتیه قایقرانی مازندران و کشور که زیرنظر ایمان پورعزیز در رودخانه بابلرود تمرین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم