Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گوهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از این بازی قرار بود ۲۰ درصد دیگر از قراردادمان را دریافت کنیم که این اتفاق نیفتاد. با وجود این شرایط با تمام توان کار کرده و سه امتیاز این دیدار مهم خارج از خانه را کسب کردیم تا با قرار گرفتن در رتبه هشتم جای‌مان در جدول بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رتبه برای تیمی که بازیکنانش فقط ۱۰ درصد دریافتی داشته‌اند واقعا خوب است.

وی درمورد گل زیبای طالب ریکانی در بازی با ذوب آهن گفت: وی کاپیتان و لیدر تیم ما است. شوت‌های از راه دور آقا طالب معروف است و خدا را شکر توانستیم با این شوت سه امتیاز را به دست آوریم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان درمورد مشکلات مالی این باشگاه که سبب گلایه‌های بازیکنان و کادرفنی تیم شده است، پاسخ داد : بازی‌ها را خوب درآورده و نتایج خیلی خوبی در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم اما در چنین حالتی دریافت فقط ۱۰ درصد قراردادهای مان واقعا بد است. از کسی هم خبر نیست و انگار نه انگار که تیم چنین وضعیتی دارد. به ما گفته‌اند قرار است تا پنجشنبه پول بدهند اما تکلیف این موضوع هم معلوم نیست و باید دید این وعده عملی می‌شود؟ با تمام این موانع و داستان‌ها نه تنها از لحاظ فنی چیزی کم نگذاشته‌ایم بلکه با تمام وجود کار کرده و نتیجه گرفته‌ایم.

گوهری درخصوص اینکه پس از بازگشت علیرضا منصوریان شرایط برای تیمی که در سه هفته ابتدایی لیگ شکست خورده و قعرنشین بود متحول شد و اکنون نفت فاصله زیادی با تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا ندارد، توضیح داد: منصوریان در ابتدای فصل به دلیل ابتلا به کرونا سه هفته بالای سر تیم نبود و این موضوع روی کار خیلی تاثیر گذار بود اما از زمان بازگشتش از همه چیز برای نفت آبادان مایه گذاشت. وی در این مدت بارها پول هتل، غذا، رستوران  و ... تیم را از جیبش پرداخت کرده تا بچه‌ها از لحاظ روحی آماده شوند. ما هم مثل منصوریان کم نگذاشتیم و با توجه به امیدی که از سرمربی‌مان می‌گیریم با تمام وجود کار کردیم. امیدواریم از این جا به بعد مشکلات تا حدی حل شود.

وی درمورد دلخوری برخی بازیکنان باتجربه آبادانی مثل طالب ریکانی از کم توجهی به صنعت‌نفت، پاسخ داد:  بحث بازیکن بومی یا غیر بومی نیست زیرا ما یک تیم هستیم و هر اتفاقی بیفتد طبق یک تصمیم جمعی گرفته و همگی آن کار را رقم می‌زنیم. همه پشت هم هستیم. گلایه‌ها و استوری گذاشتن‌های ما هم طبق واقعیت‌هایی است که درباره تیم وجود دارد. وقتی پولی نگرفته‌ایم باید این واقعیت را بگوییم. هیچ وقت دروغ نمی‌گوییم. باید همه به صنعت نفت کمک کنند. وظیفه بازیکن بازی کردن است و افرادی هم که مسئولیت قبول کرده‌اند باید برای انجام شدن وظیفه‌شان تلاش کنند. البته می‌دانیم برخی ها تلاش می‌کنند و امیدواریم مشکلات زودتر حل شود.

دروازه بان نفت آبادان درخصوص تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی، توضیح داد: هرچند تیم ما در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته اما بازی‌ها به دلیل دیدارهای تیم ملی تعطیل شده است و چاره‌ دیگری نداریم. البته احساس می‌کنم این تعطیلی از لحاظ روانی و آرامش ذهنی به صنعت نفت کمک خواهد کرد. نه تنها به ضررمان نیست بلکه شاید به سودمان هم باشد.

گوهری درخصوص پیامش برای بازیکنان تیم ملی در آستانه دیدارهای حساس مقدماتی جام جهانی گفت: دوستان خوبی در تیم ملی دارم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر این تیم نتیجه بگیرد و به جام جهانی برود ما هم سود می‌بریم. من در دوره ویلموتس سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارم. پس از آن با یک انتخاب اشتباه با شرایط خوبی مواجه نشدم و یکی دو سال عقب افتادم. امسال زیر نظر کاظم فرحانی، مربی دروازه‌بان‌های نفت کار می‌کنم که خیلی به ما کمک و تلاش می‌کند. امیدوارم زیرنظر وی روند رو به رشدی داشته باشم. اگر قسمت باشد و بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم من هم مثل هر بازیکن دیگری هر کاری از دستم بربیاید برای کمک به این تیم انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال نفت آبادان صنعت نفت آبادان مشکلات تیم نفت آبادان علیرضا منصوریان صعود تیم ملی به جام جهانی نفت آبادان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده و از آنجا که تأسیس این باشگاه با خود من بوده است مصاف با هوادار تداعی کننده خاطرات است.

او ادامه داد: از زمانی که شجاعی عهده دار هوادار شده، این تیم هم نتایج بهتری کسب کرده و هم اینکه در جدول پیشرفت داشته است. ما از بدو ورود به باشگاه پیکان تصمیم گرفتیم ذهنیت باختن را از بازیکنان تیم دور کنیم. در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم و می‌دانیم هنوز کارمان به پایان نرسیده است. هوادار تیم با کیفیتی است و اصولاً بازی کردن در برابر چنین تیمی ما را اذیت خواهد کرد.

او افزود: سیاست پیکان استفاده از بازیکنان جوان است و در همین خصوص بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم که کمک‌های زیادی به ما می‌کنند. در بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان نیز از دو بازیکن تیم جوانان خود استفاده کردیم و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز از این ظرفیت خود استفاده کنیم. در جدول به ثبات خوبی رسیدیم و پس از اینکه هفته‌ها استرس داشتیم اکنون به جایگاه خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی را در جدول به دست آوریم. ما اهدافی را در پیکان برای خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطابق با آن کارهای خود را پیش می‌بریم. بازی زمانی که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان می‌رسد را بیشتر از نتیجه تساوی بدون گل دوست دارم و از زمانی به تیم پیکان پیوستم تلاش کردم تا با دستیارانم هر روز تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان تدارک ببینیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم توانسته‌ایم به موفقیت برسیم. ما همانطور که گل می‌زنیم باید کاری کنیم که گل کمتری را هم دریافت کنیم.

عنایتی تصریح کرد: تمام بازیکنان تمرینات مشترکی خواهند داشت و این طور نیست که با بازیکنان جوان به صورت انفرادی تمرین کنم. بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند به موفقیت بیشتری برسند.

کد خبر 6080764

دیگر خبرها

  • حمایت جهان از عملیات وعده صادق ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!