Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:40:26 GMT

خبرنگار جنایی ترور شد / حسنین شاه کیست ؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۲۸۹۶

خبرنگار جنایی ترور شد / حسنین شاه کیست ؟ + عکس

به گزارش رکنا، کشته شدن خبرنگار طی حادثه امروز در شهر لاهور سومین قتل مرتبط با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در پاکستان طی سال ۲۰۲۱ را رقم شد.

«حسنین شاه» خبرنگار جنایی شبکه تلویزیونی  «کاپیتال نیوز» و از چهره‌های رسانه‌ای لاهور امروز مقابل باشگاه خبرنگاران توسط مهاجمان مسلح ناشناس هدف قرار گرفت و در دم کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس شهر لاهور اعلام کرد: تمامی اقدام ها برای شناسایی عوامل این جنایت اتخاذ شده و قاتلان به دست عدالت سپره می‌شوند.  

اتحادیه روزنامه‌نگاران پاکستان و گروه‌های رسانه‌ای قتل این خبرنگار جنایی را به شدت محکوم و از دولت و نهادهای امنیتی خواستار حفاظت از حقوق اصحاب رسانه شد.

فدراسیون بین المللی خبرنگاران پیشتر اعلام کرد که که طی سال ۲۰۲۱ تعداد ۴۵ خبرنگار در کشورهای مختلف کشته شدند که ۳ فقره از این حوادث در پاکستان روی داده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث شبکه تلویزیونی پلیس کشته جنایی ترور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فریبا نادری بازیگر بازار آزاد قیمت دلار مهناز افشار قیمت سکه اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد لاهور شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات‌ دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار نماید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در طول اقامت در اسلام‌آباد، ۸ یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و پاکستان به امضا رسید.

کد خبر: 1228118 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • فیلم/ عزیمت رئیسی از لاهور به کراچی
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر لاهور پاکستان
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک