Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازرس قضایی کل استان قزوین گفت: صرف نظر از پرونده‌ای که برای شهرک تشکیل شده، باید بخش ۲۱ هکتاری را از بخش ۱۵ هکتاری جدا کنیم و اگر این جداسازی انجام شود، معضل عدم صدور پروانه ساخت برای بخش ۲۱ هکتاری قابل حل است. - اخبار استانها -

عبدالله آقاعلیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به آخرین پیگیری‌های درباره پرونده شهرک اندیشه اظهار داشت: شهرک اندیشه شامل 2 بخش 21 هکتاری و 15 هکتاری است که تلاش ما این است که این 2 بخش را از هم جدا کرده و به صورت جداگانه درباره آنها تصمیم بگیریم تا مشکل اهالی و مالکان بخش 21 هکتاری تضییع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اراده ما بر این است که به اهالی بخش 21 هکتاری کمک کنیم تا مشکل پروانه ساخت آنها حل شود؛ چرا که زمین‌های این بخش همه روال قانونی را طی کرده و همه کارهای مرتبط با آن انجام شده است.

آقاعلیخانی ادامه داد: مشکل ما این است که برخی افراد می‌خواهند این 15 هکتار را به هر شکلی شده در دل این 21 هکتار بیاورند؛ در حالی که سازمان بازرسی کل اعتقاد دارد باید ابتدا مشکل صدور جواز ساخت بخش 21 هکتار را با اعمال یک‌سری اصلاحات حل کنیم و رفع مشکلات بخش 15 هکتاری هم به آینده موکول شود.

وی تصریح کرد: اما متأسفانه برخی افراد و مدیران با جمع کردن 21 هکتار با 15 هکتار و حتی اضافه کردن 5 هکتار دیگر کار را پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌کنند؛ در حالی که می‌توانیم با تفکیک مشکلات بخش 21 هکتاری از بقیه شهرک مشکل این بخش را برطرف کنیم. چون بیشترین پروانه‌هایی ساختی که باید صادر شود، به همین بخش 21 هکتاری تعلق دارد.

مشکل عدم صدور پروانه ساخب بخش 21 هکتاری قابل حل است

بازرس کل استان قزوین در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه ظرفیت حل مشکل بخش 21 هکتاری بیشتر از بخش 15 هکتاری است، گفت: صرف نظر از ایرادهایی که در گذشته وجود داشته و پرونده‌ای که برای شهرک تشکیل شده، باید این بخش را از بخش 15 هکتاری جدا کنیم و اگر این جداسازی انجام شود، معضل عدم صدور پروانه ساخت برای بخش 21 هکتاری قابل حل است.

دادستان قزوین: پرونده شهرک اندیشه به کمیسیون تبصره یک ماده یک ارجاع می‌شوددادستان قزوین:‌ شهرداری جواز ساخت 21.5 هکتار از زمین‌های شهرک اندیشه را صادر کندداستان ادامه‌دار شهرک اندیشه قزوین / پرونده شهرک به کمیسیون امور زیربنایی ارجاع شد

آقاعلیخانی با یادآوری اینکه مشکلات شهرک اندیشه از 10 سال پیش شروع شده است، افزود: بنابراین تلاش ما این است که مشکلات بخش 21 هکتاری را به دلیل طی تمام فرآیندهای قانونی در این بخش حل کنیم و مشکلات بخش 15 هکتاری هم باید بعدتر در تعامل بین شهرداری و دولت رفع شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین سازمان بازرسی استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین سازمان بازرسی استانداری قزوین بخش 21 هکتاری بخش 15 هکتاری شهرک اندیشه بخش 21 هکتار مشکلات بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است