Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  چند روز پیش منچستریونایتد مقابل برنتفورد پیروز شد، اما کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره باتجربه پرتغالی چندان راضی و خوشحال نبود، چرا که بعد از تعویض با غر و لند روی نیمکت نشست و رالف رانگنیک مجبور شد برای او توضیح بدهد چرا تعویضش کرده است.

بیشتربخوانید

۱۰ ستاره پا به سن گذاشته که در لیگ برتر درخشیدند

نکته عجیب این که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند رونالدو به رانگنیک گفته چرا بازیکن‌های جوان تیم را تعویض نکرده است؟ با این وجود رونالدو تنها ستاره‌ای نیست که تحمل تعویض شدن را نداشته و پیش از او چنین اتفاقی برای بزرگ‌ترین بازیکنان هم رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که جنبه تعویض شدن نداشته‌اند را به یاد خواهیم آورد.

لیونل مسی

سپتامبر گذشته در نخستین روزهای حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن، ۱۵ دقیقه مانده به پایان اولین بازی لئو مقابل لیون این فوق‌ستاره جای خودش را به مائورو ایکاردی داد. با این حال برای کاهش حواشی، مائوریسیو پوچتینو دستش را دراز کرد تا با بازیکن هموطنش دست بدهد، ولی مسی دست او را زد کرد و نگاهی عجیب به پوچتینو انداخت. تا پایان بازی هم روی نیمکت سرش را به نشانه تأسف تکان می‌داد. بدتر از این برای مسی، این بود که ایکاردی گل برتری پاریسی‌ها را در آن بازی زد.

کیلیان امباپه

بازی کردن زیر نظر توماس توخل می‌تواند تجربه‌ای سخت باشد، چرا که به طور مرتب این سرمربی آلمانی با رژیمی سخت بازیکنانش را زیر نظر می‌گیرد. کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه در زمانی که در بیشتر بازی‌ها در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن حضور داشت، توسط توخل تعویض می‌شد و این باعث شد قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ عصبانی شود. در دقیقه ۶۸ در جریان پیروزی ۵-۰ مقابل مون‌پلیه در سال ۲۰۲۰ اعتراضش به توخل را علنی کرد. وقتی از زمین بیرون آمد، توخل تصمیم گرفت دلیل تصمیمش را برای کیلیان توضیح بدهد، اما غر زدن‌های این بازیکن باز هم ادامه پیدا کرد.

مسوت اوزیل

سال ۲۰۱۹ وقتی که روزهای حضور مسوت اوزیل در آرسنال رو به پایان بود، ستاره آلمانی مشکلش را با یک بطری آب حل کرد! فردی لیونبرگ که به طور موقت سرمربی توپچی‌ها شده بود این بازیکن را در دیدار مقابل منچسترسیتی بیرون کشید. همه حیرت‌زده به اوزیل نگاه می‌کردند که آنقدر عصبانی بود که بطری آب کنار زمین را هم شوت کرد. بعد از آمدن میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی این بازیکن در همان دقایق اندک هم به میدان نرفت و در نهایت اوزیل از تیم جدا شد.

گرانیت ژاکا

پس از عملکرد ضعیف در دیدار سال ۲۰۱۹ مقابل کریستال‌پالاس، گرانیت ژاکا که آن زمان بازوبند کاپیتانی آرسنال را بر بازو می‌بست در میان اعتراض هواداران از زمین خارج می‌شد، اما او با عصبانیت واکنش نشان داد و به جمعیت توهین کرد. پس از این که از زمین بیرون رفت هم پیراهنش را درآورد و به زمین پرتاب کرد. همین رفتار عجیب باعث شد تا هافبک سوئیسی بازوبند کاپیتانی را از دست بدهد. از آن زمان که اونای امری سرمربی توپچی‌ها بود دیگر بازوبند کاپیتانی به گرانیت ژاکا نرسیده است.

سرخیو آگوئرو

رکورددار گلزنی منچسترسیتی همیشه با پپ گواردیولا رابطه خوبی نداشته. سرخیو آگوئرو در جریان دیدار مقابل تاتنهام با توجه به این که پپ نیاز دید در ترکیب سیتیزن‌ها تغییراتی ایجاد کند، گابریل ژسوس را به جای مهاجم آرژانتینی به میدان فرستاد. آگوئرو عصبانی بود و این عصبانیت را به گواردیولا نشان داد. البته بعد از بازی گواردیولا گفت که این یک بحث طبیعی بین او و بازیکنش بوده است. پپ گفت که بازیکنان می‌خواهند بازی کنند و این برایش قابل درک نیست. دلیل ناراحتی آگوئرو را هم به این ربط داد که او بازیکن درجه یکی است.

گونسالو ایگواین

رابطه گونسالو ایگواین و مائوریتسیو ساری در یوونتوس عجیب بود، اما نمی‌توان گفت سرمربی ایتالیایی از مهاجم آرژانتینی بهترین بازی را نگرفته. مرد سیگاری به طور مرتب ستاره تیمش را از زمین بیرون می‌کشید و آن‌ها لب خط با هم دعوا می‌کردند. ساری در این مورد گفت که نمی‌داند چرا این اتفاق می‌افتد. شاید هم دلیلش این باشد که ایگواین می‌خواهد بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. ساری حرف‌های جالب دیگری هم در مورد ایگواین زده و گفته روزی به نوازش و روزی دیگر به کوبیدن نیاز دارد!

لائوتارو مارتینس

ستاره خط حمله اینتر هم با آنتونیو کونته سرمربی وقت تیم درگیر شد. وقتی در اوایل بازی لائوتارو مارتینس را کونته بیرون کشید، مهاجم آرژانتینی به نوعی تصور کرد غرورش از بین رفته. او به بدترین شکل ممکن واکنش نشان داد و پیراهنش را از تن درآورد تا مقابل کونته به زمین بیندازد. گفته می‌شود کونته بعد از این اتفاق خطاب به لائوتارو گفته است: «احترام نگه دار! چرا عصبانی هستی؟ دیگر مقابل من این‌گونه واکنش نشان نده.» چند روز بعد این‌دو در تمرین اینتر با یکدیگر آشتی کردند و نشان دادند همه‌چیز خوب است.

منبع: خبرورزشی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاره فوتبال فوتبالیست معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا

جان استونز و کایل واکر احتمالا دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال را از دست می‌دهند. 

طرفداری | شمارش معکوس در حالی برای دیدار منچسترسیتی و آرسنال آغاز شده که سیتیزن‌ها با مصدومیت چند مهره کلیدی خود مواجه شده‌اند. 

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ منچسترسیتی برای حضور کوین دی بروین در بازی یک‌شنبه مقابل آرسنال خوش‌بین است. ستاره خط هافبک گواردیولا که راهی اردوی بلژیک نشده بود، هفته جاری با تیم زیر 23 ساله‌های منچسترسیتی تمرین کرد. روز پنج‌شنبه تمرینات اصلی سیتیزن‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دی بروین در کنار سایرین به تمرین بپردازد. در مورد کایل واکر، این بازیکن در دیدار با برزیل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر وضعیت حضور او قطعی نیست و به صورت 50-50 ارزیابی می‌شود. جان استونز نیز به دلیل مصدومیت شب گذشته مقابل بلژیک در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. در مورد وضعیت ادرسون مورائس، مانوئل آکانجی، متئوس نونس و جک گریلیش، انتظار می‌رود فردا حضور یا غیبت این بازیکنان در بازی با توپچی‌ها مشخص شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!