Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - محبوب علیلو مجموع درآمد‌های انجمن حمایت از زندانیان تبریز را طی امسال ۲۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این درآمد‌ها حاصل فعالیت‌های اقتصادی شامل اداره شهرک آزمایش و پارکینگ این مجموعه، نانوایی و عریضه نویسی است.

 بسته‌های حمایتی و کمک اعطایی انجمن به زندانیان طی امسال نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان کمک‌های مردمی و هدایای اشخاص از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال بود.

کمک به خانواده زندانیان، تامین سبد‌های غذایی، کمک‌های نقدی، کمک هزینه تحصیلی و بهداشتی و نیز مبلغی معادل ۱۴ میلیارد ریال را شامل می‌شود که نسبت به پارسال ۲۲ درصد افزایش داشته و در کنار آن کمک به امور مربوط به زندان به ویژه مسائل فرهنگی نیز حدود سه میلیارد ریال بود که این رقم نیز نسبت به پارسال هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

 بیشترین افزایش کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان تبریز را با ۱۸۵ درصد مربوط به کمک هزینه آزادی، کمک‌های پرداخت نقدی و هزینه‌های بهداشت دهان و دندان اعلام کرد.

انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در مجموع ۳۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال طی امسال هزینه کرده است که نسبت به پارسال ۲۱ درصد افزایش دارد.

 انجمن حمایت از زندانیان تبریز به عنوان نهادی غیردولتی و مردمی به منظور کمک به زندانیان و با اهداف متعالی بشردوستانه تاسیس شده و مهمترین وظیفه و رسالت آن کمک به خانواده‌های زندانیان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن حمایت از زندانیان تبریز آسیب های اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان تبریز نسبت به پارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی آماده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، ۶۵۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان حوزه قضایی شهرستان دزفول اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان و به همت خیرین شهرستان تهیه و در ۴ مرحله به خانواده‌های هدف اهدا شدند.

آقای آماده هدف از این اقدام را رفع نیاز‌های معیشتی خانواده زندانیان عنوان و از همکاری خیران این شهرستان در کمک به انجمن یادشده قدردانی کرد.  

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • ۹۷ نوعروس مددجو در ساوه راهی خانه بخت شدند
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳