Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا مرتضوی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس مصوبات ستاد تسهیل استان اصفهان بانک‌ها در راستای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی موظفند بر اساس مقررات بانک مرکزی عمل کنند.

وی ادامه داد: مجموعه ستاد تسهیل، استانداری و دستگاه قضایی استان نه تنها نسبت به این موضوع اصرار دارند بلکه با متخلفان از آن بطور جدی برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان اظهار داشت: ضرورت توجه به این موضوع با مدیران بانک‌ها مطرح شد و رییس دادگستری و دادستان استان اصفهان هم با مسوولان بانک‌هایی که به درستی به وظایف خود عمل نکنند برخورد قانونی و قضایی می‌کنند.

وی اضافه کرد: مدیریت استان در این زمینه هیچگونه مسامحه ای با بانک‌ها ندارد و واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت سخت گیری فراقانونی بانک ها در ارائه تسهیلات می توانند این موضوع را به استانداری و ستاد تسهیل استان منعکس کنند.  

مرتضوی با تاکید بر اهمیت صنعت در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید، اهتمام جدی مسوولان استان در راستای مقابله با تعطیلی صنایع، حمایت از صنایع نیمه تعطیل و افزایش اشتغال پایدار اولویت اصلی ستاد تسهیل استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم اقتصادی قرار داریم و جبهه تولید خط مقدم این جنگ است، تاکید کرد: همه مسوولان در راستای تحقق شعار سال با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" در میدان هستند تا چرخ صنعت و تولید پر قدرت تر از گذشته بچرخد و از تعطیلی واحدهای صنعتی جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان وظیفه رسیدگی به مشکلات و رفع موانع واحدهای تولیدی را بر عهده دارد و هر هفته سه جلسه این کارگروه در استان برگزار می‌شود و در هر جلسه به مشکلات حدود ۲۰ واحد تولیدی استان رسیدگی می‌شود.

فعالیت ستاد تسهیل از سال ۹۴ راه‌اندازی و تاکنون بیش از پنج هزار جلسه آن برگزار شده است.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ ها یکی از برنامه‌های اقتصادی برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سید رضا مرتضوی اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سید رضا مرتضوی اصفهان تسهیلات بانکی سید رضا مرتضوی اصفهان استانداری اصفهان واحدهای تولیدی استان اصفهان ستاد تسهیل رفع موانع بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند