Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت نزدیک به یکسال از برگزاری دور رفت رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، دور برگشت این مسابقات روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

در این رقابت ها دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم اول و رعد پدافند هوایی ارتش به عنوان تیم دوم از گروه یک، پاس ناجا به عنوان تیم اول و آوای رزم WMMF به عنوان تیم دوم از گروه دو به دیدار نیمه نهایی سوپر لیگ کاراته آقایان راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس امروز سه شنبه از ساعت ۱۳ در مرحله نیمه نهایی دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف آوای رزم WMMF می‌رود و پاس ناجا با رعد پدافند هوایی ارتش پیکار می‌کند.

تیم‌های برتر به دیدار نهایی صعود کرده و ساعت ۱۷ همین روز برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می‌کنند و بازنده ها هم به صورت مشترک عنوان سوم را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5408183

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو سوپر لیگ کاراته کشور فدراسیون تکواندو ایران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال سردار آزمون فوتبال زنان باشگاه پرسپولیس فوتسال جام ملتهای آسیا مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال عراق عنوان تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان به جام جهانی نرسید

به گزارش قدس آنلاین، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود. 

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است و بنابراین در صورت صعودش به نیمه‌نهایی تیم پنجم آسیا نیز راهی جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • افغانستان به جام جهانی نرسید