Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد من با باشگاه دیگر خاتمه یافته و من هم پرونده را در فیفا دنبال می‌کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بوژیدار رادوشوویچ؛ سنگربان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیرامون جدایی‌اش از این باشگاه اظهار داشت: فکر نمی‌کردم از پرسپولیس جدا شوم، ۶ سال در این تیم بودم و باورم نمی‌شود که جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید صداقت داشت که من حمایت‌های لازم را نداشتم و نمی‌خواستند دروازه‌بان اول باشم؛ همیشه از لحاظ روحی و روانی تحت فشار بودم ولی حرفه‌ای بودم و برایم مهم نبود در پرسپولیس بازی کنم یا نیمکت‌نشین شوم. 

وی در ادامه بیان داشت: از دست کسی ناراحت نیستم. پرسپولیس همیشه در قلب من جای دارد و فراموشش نمی‌کنم. قرارداد من با باشگاه دیگر خاتمه یافته و من هم پرونده را در فیفا دنبال می‌کنم. من خیلی تذکر دادم ولی مدیران پرسپولیس گوش نکردند، دیگر قصدی برای بازگشت نداشتم. مشکلاتم حل نشد و سیدمجید صدری هم نتوانست پولم را پرداخت کند.

سنگربان کروات عنوان داشت: سوابق من در پرسپولیس نشان می‌دهد که  بارها در دریافت دستمزدم مشکل داشتم. جعفر سمیعی هم می‌خواست کمک کند تا این مشکلات حل شود اما قول‌هایی داده شد که عملی نشد. ا حضور صدری مشکلات حل نشد که هیچ، ادامه‌دار هم بود. هیچ احترامی به من نگذاشتند و صدری به من حمله کرد. صدری عملا به من گفت که همه چیز تمام شد. نمی‌خواستم کسی با اسمم بازی کند، ناراحت و غمگینم که از پرسپولیس جدا شدم. لحظات زیبایی در ایران داشتم و همه چیز در اینجا خوب بود.

او هم‌چنین تصریح داشت: پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرد و مدیران این تیم فقط به دنبال این بودند سر من را کلاه بگذارند. آن‌ها گفتند که ۳ هفته دیگر پولت را می‌دهیم، اما چیزی به من ندادند. صدری ۳ بار به من گفت که من آماده‌ام پولت را بدهم، اما او باز هم من را پیچاند و گفت منابع پول را دریافت نکردیم. نمی‌توانستم با این وضعیت ادامه دهم و کمتر از بازیکنان پرسپولیس دریافتی داشته باشم. کسی با من وارد تماس نشد و حتی نتوانستند یک درصد از مشکلاتمان را حل کنند.

رادوشوویچ تأکید داشت: دیگر نمی‌توانستم فریب بخورم و مجبور بودم از قرمز‌ها جدا شوم. مدیران پرسپولیس قصد داشتند پاسپورت من را گروکشی کنند. گل محمدی هم به زودی تیم را به دلیل مشکلات فراوان ترک خواهد کرد. دغدغه مدیران پرسپولیس این بود که برای آژانس املاکی که خانه‌ام در اختیار آنهاست، دردسر درست کنند درحالی که باید مطالبات من را بدهند.

وی در پایان گفت: در رسانه‌ها با مبلغ قراردادم بازی کردند. مشکلی برای ماندن در پرسپولیس نداشتم، اما واقعا من را اذیت کردند. قرارداد من بسیار کمتر از بازیکنان دیگر بود. پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و ممکن مشکلاتش بیشتر از قبل شود. ناراحتم از اینکه دیگر نمی‌توانم هم‌بازی‌هایم را در پرسپولیس ببینم. اگر حرفه‌ای بخواهم صحبت کنم، بازیکنان هیچ تقصیری دارند و هر چه هست مدیران در آن نقش دارند. مدیران پرسپولیس حتی ۵ درصد از قراردادهایمان را پرداخت نکردند. قرارداد من به صورت رسمی بود و این باشگاه است که به تعداتش عمل نکرده.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیران پرسپولیس قرارداد من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد

کروات‌ها جام قهرمانی تورنمنت مصر را بالای سر بردند

طرفداری | تورنمنت چهارجانبه مصر موسوم به ACUD کاپ، شب گذشته (سه‌شنبه) با قهرمانی کرواسی به اتمام رسید. در این تورنمنت تیم‌های مصر، نیوزیلند، تونس و کرواسی حضور داشتند و کروات‌ها با برتری 4-2 برابر میزبان در دیدار نهایی، جام قهرمانی را بالای سر بردند. شاگردان زلاتکو دالیچ در نیمه نهایی، تونس را در ضربات پنالتی شکست داده بودند.

در دیدار دیشب، لوکا مودریچ دو پاس گل ثبت کرد تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. نیکولا ولاشیچ، برونو پتکوویچ، آندری کراماریچ و لوورو مایر گل‌های کرواسی در این بازی را به ثمر رساندند. گفتنی است محمد صلاح و محمد ال ننی مصر در این تورنمنت غیبت داشتند و نتوانستند برای مصر به میدان بروند.

ترکیب ابتدایی دو تیم و نمرات بازیکنان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • دستیاران ساپینتو با چه مبلغی به استقلال رضایت دادند؟
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!