Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران دیدار تیم‌های شهرداری بم و سپیدرود رشت با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. 

سپیدرود باز هم در روزی که می‌توانست برنده بدون چون و چرای یک مسابقه خارج از خانه باشد با از دست دادن فرصت‌های بی‌شمار نتوانست به حق خود دست پیدا کند و در یک بازی برتر مجبور شد به تقسیم امتیازات با میزبان رضایت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در دیدار آیدین مسعودی، پویا عزیزپور، مبین رضاپور، پژمان ثباتی، آرمان مردانی، سجاد شهداد، پرهام جوادی، ماهان سروی، میلاد نجفی، سبحان سحرخیز و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

گزارش بازی:
'۸ سپیدرود از همان آغاز کار سوار بازی شد و چندین موقعیت پی در پی بر روی دروازه میزبان بدست آورد که حاصلی در دقایق ابتدایی برای سپیدرود نداشت. 

'۱۰بر روی یک شروع مجدد از پشت محوطه جریمه اویس کردجهان یک سانتر مواج را تا داخل محوطه شش قدم ارسال کرد تا در شلوغی حضور مهاجمان سپیدرود، کیهان میرزاده مدافع بم به اشتباه با ضربه سر دروازه تیمش را باز کند. 

'۲۶پاس در عمق مبین رضاپور به میلاد نجفی رسید و شوت سرکش نجفی را با نوک انگشتان مهدی صدقیان راهی کرنر کرد. 

'۳۱فرار رضا نصیری و سانتر او داخل محوطه جریمه با ضربه بغل پای حسن جرجندیگل نخست میزبان را وارد دروازه سپیدرود کرد. 

'۳۵ضربه سر میلاد نجفی را مهدی صدقیان در آغوش گرفت. 

'۴۶در همان لحظات آغازین نیمه نخست ضربه مهاجمین شهرداری به تیرک عمودی سپیدرود برخورد کرد و توپ ریباندی را محمدجواد غفوریان با ضربه سر وارد دروازه سپیدرود کرد. 

'۷۳سانتر میلاد نجفی داخل محوطه هجده قدم به رضا عاشوری تازه وارد رسید تا او با یک شوت سر ضرب از زاویه بسته گل تساوی سپیدرود را به ثمر برساند. 

'۷۸ضربه سر امیر قلم آرا پس از اینکه جلوی دستان دروازه بان بم زمین خورد با فاصله اندک راهی اوت شد. 

'۹۳فرار سجاد شهداد تا درون محوطه شش قدم با شوت سرکش او با فاصله میلیمتری از روی دروازه بم به خارج رفت تا مهمترین و آخرین موقعیت سپیدرود از دست برود. 

حاشیه‌ها:
سپیدرود در این مسابقه با پیراهن دوم خود به رنگ سپید در برابر بم قرمزپوش به میدان رفت. 

در این مسابقه مهدی قویدل لیچاهی بازیکن تیم‌های پایه سپیدرود و نوید حیدری بازیکن سابق زیر ۲۳ساله‌های سپیدرد در لیگ دسته اول برابر تیم سابق خود سپیدرود به میدان رفتند. 

این مسابقه به دلیل حضور تماشاگران میزبان داخل ورزشگاه با ممانعت ناظر بازی با بیش از ده دقیقه تاخیر راس ساعت ۱۴:۱۲ دقیقه آغاز شد. 

کیفیت زمین چمن مصنوعی شهر بم آنقدر نامطلوب بود که پیش از شروع بازی آتش نشانی بم با آبپاشی و خیس کردن زمین سعی کرد تا شرایط بهتری به این زمین موکتی! بدهد و قابلیت برگزاری مسابقه را داشته باشد. 

حسن اشجاری با رای ناعادلانه کمیته انضباطی به دلیل اعترتض به حضور هواداران در ورزشگاه گچساران به دو جلسه محرومیت از حضور در نیمکت سپیدرود محکوم شده بود و در این مسابقه نمی‌توانست بر روی نیمکت سپیدرود حاضر باشد. این در حالی است که پیشتر به دلیل اعمل کارت قرمز به همین دلیل (اعتراض به حضور هواداران در مسابقه گچساران) یک جلسه محرومیتش را برابر چوکا متحمل شده بود و این جریمه برای دومین بار به همان اعتراض اعمال شده است تا بعد از این هیچ گونه اعتراضی به عملکرد منفی تیم‌های مقابل از سوی سپیدرود انجان نشود! 

داور در نیمه نخست دو دقیقه و در نیمه دوم ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بم رشت فوتبال گیلان سپیدرود لیگ دسته دوم فوتبال ایران میلاد نجفی ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دیدار مقابل کریستال پالاس که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، هرگز عملکرد خوبی نداشت.
محمد صلاح از ابتدا در بازی لیورپول-کریستال پالاس حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. 

صلاح در این مسابقه دو شوت زد که ضربه اول از داخل محوطه جریمه در نیمه اول شلیک شد که توسط دروازه‌بان مهار شد اما ضربه دوم نزدیک بود به گل برسد اما توپ به شکلی باورنکردنی به هدر رفت.

در آن موقعیت، صلاح در داخل محوطه شش قدم صاحب توپ شد و آن را با پای چپ به سمت داخل چرخاند، اما طارق میشل، مدافع کریستال پالاس توپ را کنترل کرد و ضربه کرنر را دفع کرد.

او در بسیاری از سایت‌های آمار و ارقام نمره ۶.۷ دریافت کرد و این در حالی است که دیگر مهاجمان لیورپول یعنی داروین نونیز و لوییس دیاز به ترتیب ۶.۹ و ۶.۸ نمره گرفتند.

شایان ذکر است که محمد صلاح با زدن 17 گل در لیگ برتر انگلیس با ارلینگ هالند سه گل فاصله دارد و این هفته‌ها نتوانسته از فرم ضعیف هالند استفاده کند و اختلاف را از بین ببرد.

دیگر خبرها

  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد