Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اهمیت ورزش کارگری به جهت سر و کار داشتن با انسان مولد و موثر در رشد و پیشرفت همه جانبه کشور زیاد است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، محمد چکشیان روز دوشنبه در افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در تبریز اظهار کرد:  وقتی از ورزش حرف می‌زنیم در حقیقت در مورد یکی از مهم‌ترین عوامل نشاط و سلامت حرف می‌زنیم و نیروی کار با نشاط و انگیزه، تاثیر بسیار زیادی در رشد و توسعه کشور و افزایش بهره‌وری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که انسان مهم‌ترین هدف همه اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بوده و ارتقایش در اولویت است، گفت: وقتی از ورزش بانوان سخن می‌رود، به جهت نقش غیرمستقیم بانوان در تربیت نسل آینده جامعه، یک مولفه دیگر بدان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در طلیعه گام دوم انقلاب قرار داریم و در گام دوم بر حرکت جوانان و حرکت عمومی جامعه با تلاش و انگیزه تاکید ویژه ای شده است.، خاطرنشان کرد: بی‌شک مهم‌ترین عامل این حرکت، فرهنگ کار، تلاش، کارآفرینی، تعاون، مشارکت اجتماعی، فرهنگ ورزش و مهارت آموزی است و همه این فرهنگ‌ها بیشترین نقش را در ترویج و ارتقای شان و منزلت زنان و بانوان سرزمین‌مان خواهند داشت.

چکشیان، با اشاره به اینکه با این نگاه، ورزش کارگری در حوزه زنان بسیار مهم‌تر و پررنگ‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس رویکردهای جدید وزارتخانه، تقویت کمی و کیفی ورزش جامعه کار و تولید را در اولویت قرار داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با تلاش و نشاط شما، حرکات جدیدی در ورزش جامعه کارگری آغاز کنیم.

وی افزود: منظور از گام دوم انقلاب، دوره‌ای است که با آسیب‌شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف گذشته و با تکیه بر سرمایه‌ها و ظرفیت‌های موجود و به تبعیت از ایثار و تلاش شهدا، حرکت جدیدی آغاز کنیم.

پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در رشته های شنا، دارت ، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا پنجم بهمن در تبریز برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است