Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی به دلیل بدی آب و هوا و بارش سنگین برف در ترکیه گرفتار شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: مهدی طارمی پس از 7-6 ساعت تأخیر از پرتغال راهی ترکیه شد ولی پرواز این بازیکن با توجه به بدی آب و هوا، به جای استانبول در شهری به نام دالامان نشسته که در 800 کیلومتری استانبول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی می‌گوید «نمی‌داند این شهر کجاست» و منتظریم ببینیم او چه زمانی می‌تواند به سمت تهران پرواز کند.

وی ادامه داد: الهیار صیادمنش هم به ما اعلام کرده به دلیل اینکه در فصل نقل و انتقالات زمستانی است،  باشگاه جدیدش (هال‌سیتی انگلیس) پاسپورتش را در اختیار گرفته و نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد.

سرپرست تیم ملی اظهار داشت: میلاد محمدی از طریق امارات به ایران آمد و کریم انصاری‌فرد، پیام نیازمند و امیر عابدزاده امروز به ایران می‌آیند.

به گزارش تسنیم روز گذشته نیز تست کرونای احمد نوراللهی، سردار آزمون و احسان حاج‌صفی مثبت شده بود و این سه بازیکن دیدار مقابل عراق را از دست دادند.

تیم ملی کشورمان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 از ساعت 18 روز پنجشنبه هفته جاری (7 بهمن) در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است و سه‌شنبه آینده (12 بهمن) در همین ساعت و همین ورزشگاه پذیرای امارات خواهد بود.

جهانبخش به اردو رسید، کاپیتان تیم ملی هم کرونایی شد/ رفیعی جایگزین حاج‌صفی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی احسان حاج صفی تیم ملی مهدی طارمی احسان حاج صفی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با ایشان در خصوص موضوعات و مسائل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفتگو کرد و رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارائه شایسته خدمات کنسولی ابراز کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از ایشان تشکر نمود و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت‌های مورد تاکید رییس‌جمهور کشورمان دانست.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین