Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی والیبال می‌گوید که فدراسیون جهانی باید از اصول درست پیروی کند.

به گزارش ایسنا، کمیسیون حقوقی فدراسیون جهانی والیبال روز گذشته (دوشنبه) از طریق ویدئو کنفرانس تشکیل جلسه داد تا در مورد آخرین موضوعات حقوقی FIVB بحث کند. این جلسه با ادای احترام به دبیر قبلی کمیسیون آقای سیون واساوان ساموئل، که در پایان سال ۲۰۲۰ درگذشت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه آری گراسا به عنوان رئیس فدراسیون جهانی والیبال حضور داشت تا به صحبت های این کمیسیون گوش دهد. در این جلسه تعدادی از موضوعات مهم از جمله به روز رسانی فدراسیون جهانی،  اصلاحات و اجرای مقررات مختلف FIVB مطرح شد.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در این جلسه گفت: بسیار مهم است که همه چیز را به روش درست انجام دهیم. ما باید از اصول حکمرانی درست و صحبح پیروی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که امور حقوقی ما به شیوه ای حرفه ای و شفاف انجام می شود.

این اولویت اصلی ما خواهد بود و ما روی شما (کمیسیون حقوقی FIVB) حساب می کنیم که به ما کمک می کنید تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین شیوه های قانونی در کار روزمره ما اجرا می شود.

جلسات کمیسیون فدراسیون جهانی والیبال این هفته با کمیسیون ورزشکاران در روز چهارشنبه و کمیسیون داوری در روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، پیش از این در اردیبهشت ماه امسال رئیس فدراسیون جهانی والیبال در آستانه لیگ ملت های ۲۰۲۱ به پولشویی متهم شد. این اتهام به گونه ای بود که پلیس در ریودوژانیرو خانه آری گراسا را مورد بازرسی قرار داد. طبق گفته های دادستانی، آری گراسا مظنون به  پولشویی و ایجاد قراردادهای ساختگی است. گفته می شود او از پول فدراسیون والیبال برزیل سوء استفاده کرده است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آری گراسا آری گراسا آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال واليبال رئیس فدراسیون جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: نیروی انسانی در تدوین و تصویب بودجه جاری شهرداری به عنوان موتور محرک توسعه شهر مورد توجه بوده است.

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با ایمنا در مرکزی با بیان اینکه قانونگذار به اعضای شورای شهر در مورد امور اجرایی اجازه هیچ‌گونه دخالتی را نداده است، اظهار کرد: مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی متعدد توسط برخی کارکنان شهرداری با کمیسیون نظارت و حقوقی صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به امر رفاهی کارکنان شهرداری و تخصیص و چگونگی پرداخت‌ها و توزیع اضافه کار در حوزه مدیریتی از اختیارات شهردار است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه وظیفه شورا تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری است، خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص جبران زحمات و اقدامات کارکنان شهرداری با تصویب ردیف ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و با تناسب ۲۵ درصد از بودجه کل ۶۰۰۰ میلیارد تومانی مورد توجه شورای ششم قرار گرفته است.

میرنظامی تصریح کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال جاری ۴,۶۰۰ میلیارد تومان بود؛ بنابراین با توجه به اینکه رویکرد شورای ششم برای توسعه شهر اراک تحولی و توأم با جهش در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی بوده است، بودجه شش هزار میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و تورم چالش‌های معیشتی را برای تمام کارکنان دولت ایجاد کرده است، ادامه داد: این موضوع مورد توجه شورا قرار داشته است و بنا بر همین ملاحظات ردیف بودجه جاری تصویب شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: کارکنان شهرداری مطلع باشند در این خصوص شورای شهر مساعدت و توجه ویژه خود را در تدوین بودجه جاری و دریافتی کارکنان پرتلاش شهرداری مدنظر داشته و بر اساس قانون از دخالت در وظایف شهردار در خصوص نحوه اجرا و اعمال و چگونگی تخصیص اضافه کار و رفاهیات پرهیز کرده است.

میرنظامی در خصوص اصلاح سطح معابر شهری، عنوان کرد: همسان‌سازی دریچه تونل‌ها (منهول‌های) تأسیسات شهری شامل تونل تأسیسات شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در معابر شهری، همچنین پل‌های تعبیه شده در معابر، تقاطع‌ها باید مورد دقت و توجه فوری قرار گیرد و اصلاح آن‌ها طی یک برنامه زمانی مشخص انجام شود.

وی افزود: موارد بسیاری مشاهده شده است که به‌دلیل غیرهم‌سطح بودن این دریچه‌ها و پل‌های فلزی در تقاطع‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر آسیب‌های زیادی به خودروهای شخصی و عمومی توأم با خسارات مالی شده که توجه نکردن به این نقص، حق‌الناس و تضییع حقوق شهروندان است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: درخواست کمیسیون نظارت و حقوقی اصلاح و هم‌سطح سازی این دریچه‌ها و پل‌ها با سطح معابر و رفع سریع اینگونه اشکالات به‌منظور جلوگیری از نارضایتی شهروندان است.

کد خبر 745719

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی