Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:48:24 GMT

عاملان ۲ جنایت به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۴۵۰

عاملان ۲ جنایت به دام افتادند

متهمان دو جنایت که در ماجرا‌های جداگانه دست به قتل زده بودند، با تلاش کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شرق، در اولین پرونده در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع درگیری دسته‌جمعی بین دو گروه از جوانان که منجر به قتل یک نفر از طرفین درگیری شده است، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بندرعباس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دستگیری تعدادی از طرفین درگیری توسط کلانتری و انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات ابتدایی مشخص شد طرفین درگیری به حمایت از دوستان خود وارد نزاع شده‌اند که در این میان مقتول بر اثر ضربات وارده با چاقو پس از اعزام به بیمارستان فوت و ضاربان پس از خاتمه درگیری همگی از محل متواری شده‌اند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از شناسایی سایر متهمان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به دستگیری سه متهم فراری شدند.

آن‌ها پس از انتقال به پلیس آگاهی به مشارکت در نزاع منجر به قتل و ضرب و جرح عمدی اعتراف کردند. با اعترافات متهمان، صحنه قتل بازسازی و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأیید این خبر از سازمان‌های متولی درخواست کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، آموزش مهارت‌های زندگی (کنترل خشم، حل مسئله، مقابله با استرس و...) و ارائه مشاوره در محلات و مدارس را در رأس امورات کاری قرار دهند.

دومین پرونده در پی وقوع یک قتل عمد با سلاح گرم در شهرستان ایذه به جریان افتاد. کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی سه متهم را شناسایی و آن‌ها را با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی پلیس به درگیری مسلحانه با مقتول اعتراف و انگیزه خود را از قتل، انتقام‌جویی به‌دلیل اختلافات و درگیری‌های قبلی بیان کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل عمد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند