Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: 1900 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال استان توسط اداره ایمنی، ترافیک و حریم راههای این اداره کل در ۱۰ ماهه سالجاری خط کشی شد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا ارتقای ایمنی محورها را از اولویت های در استان برشمرد و افزود: هدف از خط کشی راهها منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه ها این میزان از خط کشی محورها را با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی فعال خود انجام داده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود.

کرد پاکسازی و زیبا سازی حریم راهها، نصب تابلوهای اطلاعاتی، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ ها و نگهداری روشنایی محورها را از دیگر وظایف حوزه ایمنی، ترافیک و حریم راهها راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا در ۱۰ ماهه نخست سالجاری همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه علاوه بر خط کشی محور ها ساخت ۳۵۰متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار، نصب تعداد ۳ هزار علائم اطلاعاتی، ساخت ۲۸۰ عدد پایه های تابلو و چراغ چشمک زن و همچنین اجرا و نصب ۷ کیلومتر گاردریل را انجام داده اند که همه این اقدامات به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای کمک قابل توجهی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان جاده ای خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا

 روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:بر اثر بارندگی های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه  شهرستان های  سراوان، مهرستان،سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر محورهای فوق ،محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت،سراوان و محورهای فرعی سوران،پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد:تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد‌.

کرد در پایان یادآورشد:هم استانی‌های عزیز با توجه به شدت بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری ومی توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟