Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:39:01 GMT

خانواده‌های شهدا گنجی برای انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۵۳۶

خانواده‌های شهدا گنجی برای انقلاب اسلامی هستند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 4 بهمن ماه با حضور در منزل خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» و جانباز ۷۰ درصد «محمد صالح زارعی» در شهرستان فیروزآباد استان فارس از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهیدان امیری گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا فرصت مطلوبی برای ما به شمار می‌رود و زیارت خانواده شهدا توفیق بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقدیم کردن دو شهید توسط یک خانواده در یک روز توسط خانواده «امیری» نشان می‌دهد که جوهره پاکی در این خانواده وجود دارد که منجر به شهیدپروری شده است.
وی اضافه کرد: استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده‌ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.
در این دیدار خانواده شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری» از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استقبال کردند و به بیان خاطراتی از هر دو شهید پرداختند.
گفتنی است، شهیدان «علی اکبر و علی اصغر امیری»، ۴ دی‌ سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلای چهار» در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند و جانباز ۷۰ درصد «محمدصالح زارعی»، ۱۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در منطقه فکه، ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در منطقه اروند رود، ۴ تیر ماه و ۲۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ، مخچه، ران راست، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همچنین در ادامه سفر دو روزه خود به استان فارس با حضور در گلزار مطهر شهدای شهرستان فیروزآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی