Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروش فوق‌العاده‌های ایران‌خودرو در حالی به مرحله سی‌ام خود رسیده است که در فروش هفتگی این هفته این گروه صنعتی، سه محصول عرضه شده است؛ طبق روال طرح‌های هفتگی، مهلت ثبت‌نام از امروز (سه‌شنبه ۵ بهمن ماه) به مدت سه روز خواهد بود و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (۹ بهمن ماه) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،  ایران خودرو  اعلام کرده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌امین مرحله از  طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح قبلی (بیست و نهمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده) محصولات خانواده هایما با موعد تحویل سه ماهه و البته به شیوه قرعه‌کشی اجرا شد. در مجموع ۸۵۴ هزار و ۵۷۰ نفر برای ۲۰۰۰ دستگاه مشارکت کردند. ۳۱۹ هزار و ۶۷۸ نفر برای ۱۵۰۰ دستگاه هایما S۵ اتوماتیک شش سرعته (با شانس ۱ به ۲۱۲) و ۵۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر برای ۵۰۰ دستگاه هایما S۷ (با شانس ۱ به ۱۰۷۰) ثبت‌نام کرده بودند. قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه دو هفته گذشته (۴۲۵ دی ماه) برگزار شد.

در فروش این هفته ایران خودرو همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۵ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه هفته آینده ( ۹ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروش فوق العاده خودرو سه شنبه های ایران خودرویی قرعه کشی خودرو ايران خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو بهمن ماه قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسنامه دار شدن بیش از ۱۴ هزار هکتار از باغ‌های مازندران

بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شناسنامه‌دار کردن باغات و ارتقاء محصول سالم، گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

او افزود: صدور شناسنامه واحد‌های تولیدی و کد ارتقاء سلامت محصول یکی از ۵ برنامه و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

مومنی با بیان اینکه زیرپایه تولید و صادرات محصولات کشاورزی، شناسنامه دار کردن واحد‌های تولیدی است، گفت: شناسنامه‌دار کردن واحد‌های تولیدی هم به تولید هم به فرآیند پس از تولید کمک می‌کند.

او با اشاره به اینکه سالانه ۲.۵ میلیون تن مرکبات در استان مازندران تولید می‌شود که حدود ۲ میلیون تن آن در بازه زمانی یکماهه به بازار عرضه می‌شود، افزود: منافع باغداران با این نظام عرضه تامین نمی‌شود چراکه نظام بازار و عرضه محصول ناکارامد است.

مومنی گفت: اگر بتوانیم ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان را وارد فضای صادرات کنیم و ۲۵ درصد مرکبات تولیدی را با قیمت مناسب و مطلوب عرضه کنیم، ۱۰۰ درصد این محصول از این قیمت پیروی می‌کند.

او افزود: تولید باید منظم باشد و نظام عرضه به گونه‌ای باشد که ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان معادل ۲۵۰ هزار تن صادر شود.

مومنی گفت: محصولی می‌تواند وارد چرخه صادرات شود که شناسنامه‌دار باشد و محصولات شناسنامه دار می‌تواند با قیمت مناسب عرضه شوند و منافع باغدار را تضمین کنند.

او با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کشاورزی جز با شناسنامه‌دار کردن واحد‌های تولیدی امکانپذیر نخواهد بود، افزود: برنامه‌ریزی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات مرکبات تا پایان فروردین تهیه و ابلاغ شود و برای محصول برنج هم این برنامه تهیه و تدوین شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اجرای کشاورزی قراردادی و عرضه مناسب محصول از مسیر شناسنامه‌دار کردن واحد‌های تولیدی می‌گذرد و بر این اساس می‌توان مشخص کرد چه میزان محصول با چه کیفیتی در کدام مزرعه یا باغ تولید و در چه زمانی عرضه می‌شود.

مومنی افزود: کشاورزان مازندرانی باید هویت‌دار شوند و واحد تولیدی و محصولات تولیدی آن هم باید تعریف شده و شناسنامه دار باشد.

او گفت: سطح کل باغات استان ۱۵۶ هزار و ۵۱۰ هکتار است که تاکنون ۹ هزار و ۵۶۵ نفر به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۲ هکتار برای شناسنامه دار شدن باغات خود در سامانه ثبت‌نام کردند.

مومنی با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۴۵ مورد بازدید به مساحت ۱۲ هزار و ۸۷۱ هکتار از این باغات انجام شد، افزود: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسنامه دار شدن بیش از ۱۴ هزار هکتار از باغ‌های مازندران
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال ۱۴۰۳
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال 1403
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی