Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک تجارت از اعطای تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق‌بگیران از این بانک خبر داد. اخلاقی فیض آثار با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر حمایت از قشر حقوق بگیر جامعه و برنامه این بانک برای حمایت حداکثری از این قشر زحمت کش گفت: بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه ریزی برای مشتریان خرد خود از آن‌ها حمایت کرده و با طراحی خدمات مختص این مشتریان به افزایش توان خرید آن‌ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری افرادی که در وزارتخانه ها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های دولتی و شرکت‌های معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آن‌ها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم الاجرا و بدون ضامن می‌توانند از بانک تجارت تسهیلات دریافت کنند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به انجام عملیات اعتبارسنجی برای متقاضیان افزود: بر اساس اعتبارسنجی که از سوی شعب این بانک انجام می‌شود، حقوق بگیران از بانک تجارت می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک تجارت تجارت کارت بانکداری الکترونیک بانکداری اسلامی بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است

دختری ست جوان، چند سال است که پدرش را از دست داده و در کنار مادرش زندگی می کند.ایشان در کودکی به دلیل سهل انگاری وریختن آب جوش  روی دست ها و اندکی از بدن و صورتش دچار سوختگی شده است،چندین سال است تحت درمان می باشد  و با کمک دیگران چندین بار نیز جراحی است در حال حاضر نیاز به ادامه  درمان و خرید مجدد پماد و دارو دارد اما به دلیل نداشتن هزینه نمیتواند درمان را ادامه دهد.

مادر ایشان نیز به بیماری دیابت مبتلا است و برای هر بار خرید دارو بیش از 700 هزار تومان نیاز دارد

مورد دوم:دختر متاهل این خانواده است که به بیماری سلیاک مبتلا شده است و نیاز به مواد غذایی خاص دارد ایشان به دلیل مشکلات روده و معده مدام تحت نظر می باشد و نیاز به دارو و برای پیشگیری از بیماری سلیاک باید مواد غذایی خاصی بخرد.همسرش کارگر است و نمی‌تواند هزینه درمان را تامین کند و نیاز به کمک مالی دارند.

پرداخت انلاین خیریه نسیم وصال

شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷
شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198
شماره حساب بانک ملی:  0219934010000
شماره شبا: IR310120020000005898771465  

کد دستوری پرداخت: #52520*6655*

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است