Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر علی اکبری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن یک نفر در ارتفاعات تنگه تاپو شهرستان دهلران بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان دهلران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال احمر پس از طی مسیرهای سخت و دشوار و رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات نجات در کوهستان توانستند فرد گرفتار شده را رها سازی و پس از انتقال به محل امن به خانواده اش تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 5408312

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ایلام سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و یخبندان برف روبی سیل کرمان آمار کرونا اردبیل عکس استانها دهه فجر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حمزه محمدی مقدم، اظهار داشت: امروز 7 فروردین ماه ساعت 17:12 دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله 2 تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه‌راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه 11 مصدوم و یک فوتی داشت، افزود: پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • نجات خانم کوهنورد ۳۵ ساله در ارتفاعات دربند
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله یک فوتی برجای گذاشت