Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@14:27:55 GMT

بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۷۵۰

بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۱۸۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۰۷ واحد آرام گرفت.

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰:

پیش بینی بورس امروز:

سهیلا نقی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره بورس امروز گفت: پیش بینی می شود برای امروز در نیمه ابتدایی بازار عرضه ها به نسبت روز گذشته کاهش یابد و تقاضا در نماد های خودرو بیشتر از صنایع دیگر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نیمه دوم بهمن ماه بازار سرمایه از اصلاح خارج شده و من در نهایت فکر می‌کنم که تا پایان سال انتظار اتفاقات عجیب یا رشد و ریزش زیادی نداشته باشیم. احتمال کاهش قیمت دلار را خواهیم داشت در روزهای پایانی سال شاخص کل مقداری بهتر می‌شود اما شیب صعودی مطلوبی نخواهد داشت.

خبرهای مهم برای بورس امروز:

۱. رئیس سازمان بورس: سود رسوب‌کرده سهامداران در شرکت‌های بورسی، حق‌الناسی است و باید پرداخت شود. سال آینده تمام ناشران ملزم به پرداخت سود از طریق سجام هستند.
۲. رئیس کل بانک مرکزی درباره رمزارزها: رمزارز ملی اوایل ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود
۳. دستور العمل جدید و مهم در مورد دامنه نوسان: برای نماد‌هایی که ۵ روز صف باشند، با درخواست بازارگردان مشروط به افزایش تعهدات آن، حراج با دامنه ۴ برابر برگزار می‌شود.
۴. میر تاج‌الدینی: مجلس هنوز برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها تصمیمی نگرفته است. تغییرات نرخ گاز پتروشیمی‌ها از ۱۰۰ درصد نرخ خوراک به ۴۰ درصد مطرح است که در این مورد، منتظر نامه دولت هستیم.
۵. امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران خبر داد: آمریکا خواهان مذاکره مستقیم است؛ اگر نیاز باشد سطحی از مذاکره را با آن‌ها خواهیم داشت.
۶. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند می‌توانیم با آن‌ها مستقیما مذاکره کنیم
۷. مالک شریعتی نیاسر؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس: بنزین سال آینده گران نمی‌شود
۸. با خروج بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان نقدینگی از معاملات امروز، تقریبا تمامی ۱۲۱ هزار میلیارد تومانی که طی ۵ ماه نخست سال ۹۹ به بورس آمده بود از این بازار خارج شد. این را آمار تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس به ما نشان می‌دهد.

صف های خرید و فروش در پیش گشایش

تعداد نماد‌های در صف خرید: ۲۶ نماد | ارزش صف‌های خرید: ۹۰ میلیارد تومان

تعداد نماد‌های در صف فروش: ۱۴۳ نماد | ارزش صف‌های فروش: ۵۰۳ میلیارد تومان

 

این خبر در حال تکمیل می باشد...

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون بورس بازار سرمایه شاخص کل بورس ارزش معاملات حجم معاملات صف فروش صف خرید مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون بورس امروز بهمن ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

دلار در کانال 43 هزار تومان، گران شد

آیا ریزش های بزرگ در طلا شروع شده است؟ | پیش بینی قیمت طلا برای هفته ی آینده

پیش بینی بورس | فردا شاخص کل منفی خواهد شد؟

افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی

توقف ۵ نماد در معاملات فردا

قیمت خودروهای ایران خودرو سایپا در امروز ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 

اخبار مهم کدال یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

سهامداران برای خرید این نمادها صف کشیدند

کدام نمادها سرخطی های فردا هستند؟

چه کسانی از جمع سهامداران عمده حپترو خارج شدند؟ 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی