Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی اساس کار دولت آیت‌الله رییسی است، گفت: مدیران استان پاسخگوی مطالبه‌های مردمی و اصحاب رسانه باشند.

به گزارش خبرگزاری آریا ،احمد ریواده شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی تخصصی رسانه نگاران با مسوولان و موثران استان سمنان در سالن جلسات شهید باقری سپاه استان ابراز داشت: دولت آیت الله رییسی دولت مردمی است و باید مسائل مردم با جدیت دنبال شود و حتی در مسائل حاکمیتی نیز دولت خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: پاسخگویی و شفافیت از تعهدات دولت آیت‌الله رییسی است و باید مدیران این مهم را در دوره خدمتی خود بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
وی تصریح کرد: پیگیری و پاسخگویی مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان از مقامات استانی مطالبه شود و مدیران نیز با شفافیت پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: مشارکت فعال اصحاب رسانه و حمایت واقعی از جریان رسانه‌ای برای توسعه استان سمنان یک ضرورت است و انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این زمینه بیش از پیش همراهی کنند.
ریواده خاطرنشان کرد: مبنای حرکت و توسعه در استان سمنان سند آمایش سرزمین است و اولویت اول برای توسعه استان در سند آمایشی توسعه منابع استانی و نیروی انسانی است و اگر می‌خواهیم توسعه یافته باشیم باید مبنا اطلاع‌رسانی درست باشد.
وی با تاکید بر این که باید اطلاع رسانی درست، کمی و کیفی بیش از پیش مورد توجه باشد گفت: سمنان جزو استان‌های توسعه یافته کشور است و باید همواره با اطلاع‌رسانی درست امید را در مردم تقویت کرد.
ریواده بیان کرد: بازدید شبانه و متعدد از مراکز مختلف صنعتی و غیر صنعتی موجب می‌شود تا برای فعال کردن واحدهای راکد در زمینه‌های مختلف مانند تامین اعتبارات و تسهیل در اقدامات عملکرد بهتری داشت و این رویه در استان سمنان دنبال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار داشت: جهاد تبیینی و روشنگری مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مهمترین عرصه جهاد در زمان حاضر جهاد روشنگری است و اصحاب رسانه افسران روشنگری هستند.
به گفته وی امروز استکبار از تمام ظرفیت خود مانند رسانه، هنر و بنگاه‌های مالی و اقتصادی استفاده می‌کند تا مردم در جمهوری اسلامی تحت فشار قرار بگیرند و در این شرایط روشنگری راه مقابله با دشمنان است.
ریواده افزود: مقام معظم رهبری در مسیر تمدن‌سازی مهمترین جهاد را جهاد تبیینی عنوان کردند و دولت مردمی از زمان روی کار آمدن راهبرد بازسازی آگاهانه، عالمانه و انقلابی در سطوح مدیریت را سرلوحه کار قرار داده است و همچنین جابه جایی و تغییرات آگاهانه در استان سمنان دنبال می‌شود.
وی افزود: نظریه نظام انقلابی مورد تایید مقام معظم رهبری، پدیده‌ای پویا، فعال و زنده است که مدام خود را بازسازی کرده و روبه جلو حرکت می‌کند تا تمدن‌سازی شکل بگیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر گرفته از مفاهیم اسلام بوده و اهداف انقلاب نظریه ولایت فقیه است که در نظریه نظام انقلابی، رهبر معظم انقلاب به یکسری اصطلاحات در کلام خودشان پرداخته و تبیین می‌کنند.

 

خبرنگار - ابراهیم پورتقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ریواده سمنان مطبوعات امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان سرپرست معاونت سیاسی استان سمنان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری استان سمنان درباره میزان تحقق مصوبات دور اول سفر دولت مردمی به سمنان و جزییات مصوبات دور دوم، آمار مربوطه را ارائه کرد.

منصوری در ابتدا اظهار کرد که مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود، اما با عنایت و دستورات ریاست محترم جمهور نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت.

وی ادامه داد: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر محقق شد. همچنین؛ در دور دوم سفر به استان سمنان، ۱۴۵ مصوبه جدید با اعتبار حدود ۹ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم مصوبات دور اول که اجرایی شد را افتتاح واحد ۳ و ۴ نیروگاه گازی سمنان، افتتاح طرح‌های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری استان معرفی کرد.

وی ادامه داد: اهم مصوبات دور سفر دولت مردمی به سمنان عبارتند از؛ تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد، احداث کارخانه‌های صنعتی، احداث راه‌های دسترسی و زیرساخت‌های انتقال خطوط برق به معادن، صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری، تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع‌محور، تجهیز خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است