Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:35:51 GMT

اثرگذاری حضور زنان در پیروزی انقلاب

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۳۸۸۵

اثرگذاری حضور زنان در پیروزی انقلاب

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به برکت انقلاب اسلامی زمینه رشد بانوان در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فراهم شده است و این قشر در ارتقای فرهنگی کشور دخالت دارند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: برخی کمپانی‌ها و شرکت‌های تجاری و اقتصادی معتقد هستند بانوان وسیله‌ای برای پرکردن اوقات انسان‌های هوس‌باز هستند که در پشت صحنه این دیدگاه نظام سلطه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی بیان کرد: امام خمینی(ره) پنجه در پنجه زورگویان عالم و نظام سلطه انداخت و با دیدگاه نظام سلطه مبارزه کرد که همه این‌ها در سایه همکاری و تعاون بانوان گرامی بوده‌ است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته ۲۹ فصل گذشته شبی خاص در اصفهان بود، سپاهان در نقش‌جهان با ۵ گل پیکان را شکست داده بود و در میان شادی هواداران اصفهانی میگوئل تکسیرا با لبخند همیشگی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا به کادر فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اضافه شود. هر چند باشگاه سپاهان در اول تیرماه رسما جدایی تکسیرا از سپاهان را اعلام کرد، اما ورزش سه چهل روز پیش از این اعلام رسمی خبر جدایی تکسیرا از سپاهان را منتشر کرده بود.

تکسیرا که پیش از حضور در سپاهان در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن دستیار امیر قلعه‌نویی بود، در پنج سال حضور خود در کادر فنی سپاهان با امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس همکاری کرد تا تبدیل به عضو ثابت کادر فنی سپاهان شود.

حضور مداوم تکسیرا در سپاهان و همکاری با سه سرمربی او را تبدیل به مغز متفکر نیمکت سپاهان کرده بود و نبود او روی نیمکت این تیم از زمستان سال گذشته که نتایج عجیب و دور از انتظار سپاهان آغاز شد، به شدت احساس می‌شد.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، تکسیرا نیز از این تیم جدا شد و در آخرین روز‌های فروردین و پیش از دیدار سپاهان و ذوب آهن به تیم سابق خود بازگشت.

پس از بازگشت تکسیرا به سپاهان این تیم در دو دیدار خود مقابل ذوب آهن و ملوان به برتری رسیده تا به میزان زیادی از روز‌های بد و عجیب خود فاصله بگیرد. تکسیرا که ۸ سال در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از تیم‌های ایرانی دارد و به نظر می‌رسد بازگشت دوباره او به سپاهان تاثیر مثبتی بر روند تاکتیکی این تیم داشته است.

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد