Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از گفت: امسال بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ تن محصولات و صنایع غذایی کشاورزی به ارزش بیش از ۲۳ میلیون دلار از استان سمنان صادر شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر وزنی بیش از ۶ درصد و از نظر ارزش صادراتی دو و یک دهم درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خدابخش عرب، یکی از این واحد‌های تولید سبزیجات منجمد به روش انجماد سریع در ایوانکی قرار دارد که توانسته از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار تن محصول منجمد با تنوع ۵۰ نوع انواع سبزی، میوه و غذا‌های سرخ شده را مطابق با استاندارد‌های کشور‌های اروپایی تولید کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، علیرضا کبیری، معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: در فروردین‌ماه امسال چهار هزار و ۵۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که این عدد در سال گذشته چهار هزار و ۱۰۸ نفر بود.

وی اضافه کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در فروردین‌ماه امسال، سه هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۸۴.۵ درصد موفق به اهدای خون شدند.

معاون اداره کل انتقال خون قم ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۲ نفر معادل ۸۲.۶ موفق به اهدای خون شده بودند.

به گفته کبیری، فروردین‌ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۶۶.۲ درصد و فروردین‌ماه پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفر معادل ۶۰.۴ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند که ۶.۲ رشد نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان معادل سه درصد و پارسال ۹۵ نفر معادل ۲.۸ درصد خانم بودند که افزایش ۰.۲ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: امسال چهار هزار و ۶۶۳ و پارسال چهار هزار و ۶۰۲ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۱.۳ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۳۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال، یک‌هزار و ۲۲۰ و پارسال ۷۵۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته میزان اهدای خون در استان قم در مقایسه با مدت سال ۱۴۰۱، چهار درصد رشد داشته است؛ سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • دلایل سرریز کمک‌های غرب به میدان بازی منافعی به نام اوکراین
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات
  • رشد ۲۰.۵ درصدی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۰.۵ درصدی صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران در سال ۱۴۰۲
  • صادرات ۶.۳ میلیارد دلاری صادرات محصولات غذایی و کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • کشور‌های همسایه مقصد ۸۰ درصد صادرات محصولات غذایی و کشاورزی ایران