Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام، گفت: نخستین اکسپوی هنری استان ایلام پس از وقفه ای دو ساله برگزار می‌شود.

« مهدی صندوق‌آبادی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نمایشگاهِ بزرگ فروش آثار هنری تمامی رشته‌های هنرهای تجسمی در ایلام برگزار می شود، اظهار کرد: این رویداد هنری، با انتشار فراخوان شرکت، تعیین و تشکیل هیئت ژوری جهت انتخاب اولیه آثار و در ادامه قیمت‌گذاری نهایی آثار پذیرفته شده در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریجح کرد: نخستین اکسپوی هنری استان قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود، اما  به دلیل همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام ادامه داد: این اکسپو از  ۹ تا ۱۶ اسفند در نگارخانه استادصندوق‌آبادی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با همکاری اداره کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار  خواهد شد.

صندوق آبادی خاطرنشان کرد: فراخوان نخستین اکسپوی هنری ایلام  شنبه دوم بهمن ماه  در صفحات مجازی انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام و دیگر صفحات مجازی هنری منتشر شده  و علاقه مندان می توانند برای کشب اطلاعات بیشتر به انجمن هنرهای تجسمی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام اكسپو انجمن هنرهای تجسمی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  به کوشش انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویدادهای مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار شده است.

آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» با حضور و سخنرانی جمعی از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان سرلشکر بشیری پلاک ۷۱ واقع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد