Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در زمان مقرر ثبت نام نکرده بودند تا ساعت ۲۴ فردا ۶ بهمن ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر ۱۶ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند تا چهارشنبه ۶ بهمن فرم‌های ثبت نام خود را که به منظور مشاهده و ویرایش بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، مشاهده کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه ۲۳ آذرماه که در سایت سازمان سنجش در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

پیش از این تعداد ۴۷۱ هزار و ۶۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌ بودند که نسبت به آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰، ۱۶۴ هزار و ۹۳۳ نفر کمتر بود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5408421

منبع: مهر

کلیدواژه: کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام داوطلبان سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم انتصاب آزمون کارشناسی ارشد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های ایران آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه صنعتی شریف اطلاعیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم

 دکتر محمود پرهام معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: طی حکمی از سوی دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی با راه‌اندازی رشته اخلاق پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد با ظرفیت ۵ دانشجو از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ موافقت به عمل آمد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان جذب دانشجویان رشته اخلاق پزشکی از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ افزود: این دانشجویان در مقطع روزانه در دانشکده سلامت و دین مشغول به تحصیل خواهند شد.

دکتر پرهام در پایان یادآورشد: به‌طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به‌صورت روزانه،ظرفیت  مازاد و پردیس بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌پذیرد که در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی اخلاق پزشکی نیز که در سال جاری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو خواهیم داشت، به‌صورت روزانه این کار انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ثبت نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا (چهارشنبه)
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها؛ جاماندگان ثبت‌نام کنند
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • آخرین فرصت ثبت‌نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۳