Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول ساکی صبح امروز در جریان حضور این پزشکان بیان کرد: این اردوی جهادی پزشکان با همکاری بخشداری غیزانیه، مرکز بهداشت شرق، بسیج، شرکت فولاد خوزستان، شرکت نفت و گاز مارون، گروه جهادی شهید فرجوانی، جامعه بسیج پزشکان و نیروی انتظامی در مرکز بهداشت روستای غیزانیه بزرگ اجرا شد.

بخشدار غیزانیه اهواز ضمن تشکر از همکاری پزشکان متخصص، شرکت‌های فولاد خوزستان و نفت و گاز مارون و دیگر ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح افزود: در این طرح به حدود یک هزار نفر از اهالی خدمات پزشکی به صورت رایگان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از پزشکان متخصص و مدیرعامل و مدیران شرکت نفت گاز مارون و شرکت فولاد خوزستان به ویژه بسیج شرکت و نیروی انتظامی تشکر کرد.

بخشدار غیزانیه اهواز با بیان اینکه چند دستگاه مینی‌بوس برای جابه‌جایی روستاییان در این طرح به کار گرفته شد، گفت: با توجه به استقبال روستاییان از این طرح، در آینده مجدد برنامه مشابه‌ای در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، مدیر کل امور روستایی و شوراها استان خوزستان، فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) و جمعی از مسؤولان از اجرای این طرح بازدید کردند.

این پزشکان شامل چشم پزشک، قلب، اورولوژی، داخلی، زنان و زایمان، اطفال، تغذیه، ارتوپدی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، شنوایی‌سنجی بودند.

کد خبر 5408452

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات درمانی گروههای جهادی غیزانیه اهواز فرمانداری اهواز بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و یخبندان برف روبی آمار کرونا سیل کرمان اردبیل عکس استانها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهرهای اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، خرمشهر و اندیمشک امروز دوشنبه در وضعیت آلوده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهر اهواز شامل استانداری ۱۵۲، حفاری ۱۴۹ و نیوساید ۱۵۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اندیمشک ۱۰۱، خرمشهر ۱۲۱، ماهشهر ۱۲۳ و سوسنگرد ۱۴۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746821

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • صائین قلعه ابهر میزبان گروه جهادی حیان علوم پزشکی زنجان+فیلم