Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@01:09:45 GMT

سفر رئیس جمهور به روسیه پر برکت بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۵۵۰۲

سفر رئیس جمهور به روسیه پر برکت بود

سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس‌جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدارهایی با فعالین اقتصادی و ایرانیان مقیم و مسلمانان روسیه داشتند.

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (۵ بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک روز زن و میلاد حضرت زهرا، اظهار داشت: در امتداد سیاست متوازن سازی با کشورهای جهان پس از سفرهای رییس‌جمهور به تاجیکستان و ترکمنستان، به دعوت رییس‌جمهور روسیه رییس‌جمهور سفری به این کشور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در روسیه و کشته شدن بیش از ۷۰۰ نفر در روز در این کشور پروتکل ها به طوری بود که سفر به این کشور سخت بود اما با توجه به توسعه روابط بین دو کشور و تاکید روسای جمهور هر دو کشور این سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد. سخنگوی دولت با بیان اینکه سفر رییس جمهور به روسیه پربرکت بود، گفت: رییس‌جمهور در این سفر ضمن دیدار با آقای پوتین در مجلس دومای روسیه سخنرانی کردند و همچنین دیدارهایی با فعالین اقتصادی و ایرانیان مقیم و مسلمانان روسیه داشتند. بهادری جهرمی تصریح کرد: در سفر به روسیه در همه زمینه ها از جمله منطقه ای و بین المللی، نظامی، علمی، نفت و اقتصادی و پولی و بانکی در این سفر با کشور روسیه منعقد شد. ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت رئیس جمهور روسیه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت

رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسئولان ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولان، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

کد خبر 740016

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • توهین دوباره بایدن به پوتین
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • رییسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند