Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین اختتامیه اولین رویداد فیلمنامه‌نویسی «صاحب قلم» که با حضور وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیمافیلم برگزار شد، از هفت اثر تقدیر و سه طرح نیز برگزیده شد. خبرگزاری میزان - در آیین اختتامیه اولین رویداد فیلمنامه‌نویسی «صاحب قلم» که با حضور وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیمافیلم برگزار شد، از هفت اثر تقدیر و سه طرح نیز برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

هفت طرح تقدیر شده: طرح شب‌های روشن مهتابی نوشته مهراب اکبری، طرح بامداد نوشته محمد حسین زارعی، ارث پدری نوشته عاطفه جعفری، درخت آرزو‌ها نوشته غلامرضا آقایاری، تروما نوشته آمین صحرایی، طرح نارسایی شدید نوشته حسین حسین زاده جهرمی، و طرح فیلم نامه سارا و سادوکو نوشته محمد رضا پستک.

سه طرح اصلی برگزیده: عشق آباد نوشته نوید کریمی، شکیبا نوشته مجید میرزایی و توتا نوشته محمد صبوحی به ترتیب اول تا سوم شدند.

رتبه‌های اول تا سوم این اختتامیه شایسته دریافت حمایت نگارش فیلم‌نامه توسط مرکز سیمافیلم نیز شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل افزود: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و۵۰ نفر به جزایر استان شامل بوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است.
وی گفت: نام نویسی در این آزمون از روز پنجشنبه۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.
قویدل افزود: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مرداد بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار می‌گیرد و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر، در بندرعباس برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید:تفاهم نامه استخدام نیروی کار بومی از سامانه جستجوی شغل
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام می‌شود و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری، دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی