Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون نظارت و پایش محیط زیست استان لرستان گفت: هوای استان لرستان برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار گرفت. - اخبار استانها -

الهام برنا در گفت‌وگو با تسنیم در خرم‌آباد ، با اشاره به وضعیت  آلودگی هوای استان لرستان اظهار داشت: با توجه به ورود موجی از گرد و غبار به استان لرستان در حال حاضر  هوای برخی از شهرستان‌های استان از جمله پلدختر، کوهدشت، چگنی و رومشکان در وضعیت ناسالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با فعالیت جریانات پرفشار منطقه ایی امروز پنجم بهمن ماه  هوای شهرستان‌های پلدختر کوهدشت رومشکان چگنی در وضعیت ناسالم (چهار و نیم برابر حد مجاز) خرم آباد (قابل ‌قبول)، دورود در وضعیت نا سالم برای گروه‌های حساس (سه برابر  حد مجاز) و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت قابل قبول هستند.

پایداری شرایط جوی و انباشت آلاینده‌ها، سایه آلودگی هوا بر آسمان اصفهان ادامه دارد تمامی مدارس اراک به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری شد قانون هوای پاک برای تهرانی‌ها کار نمی‌کند

معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان عنوان کرد: براساس  پیش‌بینی هواشناسی این آلودگی هوا تا پایان امروز ماندگار است  عنوان کرد: آلودگی هوای استان براساس پیش‌بینی هواشناسی به دلیل  جریانات پرفشار داخلی است و این توده  گرده و غبار از خارج از مرزهای کشور وارد استان نشده.

وی بیان کرد: امروز شانزدهمین  روز آلوده در استان لرستان رقم خورده است و از ابتدای امسال تاکنون 16 روز آلوده در استان ثبت شده است.

انتهای پیام / 645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، دیروز (۴ اردیبهشت) تهران روز بارانی را پشت سر گذاشت و میانگین آلاینده شاخص هوای پایتخت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون) طی ۲ ساعت گذشته، عدد ۷۶ را نشان می دهد که بیانگر کیفیت مطلوب است. البته اکنون شاخص هوا با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می دهد. همچنین اکنون ۱۸ ایستگاه زرد (قابل قبول) و ۵ ایستگاه هم نارنجی (ناسالم) هستند.

شاخص کیفیت هوا(AQI) صفر تا ۵۰ هوا پاک ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم ۳۰۱ تا ۵۰۰ هوا خطرناک

کد خبر 846850 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس