Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال از امروز، خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت مهندس محمد هاشمی در خصوص واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال علیه کرونا، گفت: پیرو جلسات فنی و تخصصی، گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در سراسر کشور از امروز - سه شنبه ۵ بهمن ماه، می‌توانند به همراه والدین خود با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، نسبت به کووید ۱۹ واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واکسیناسیون این گروه سنی تنها با رضایت والدین انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق پروتکل‌ها، واکسن های مناسب گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال، سینوفارم و پاستوکووک بوده که در دو نوبت تزریق می شود.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ادامه بیان کرد: با توجه به سرعت شیوع سویه اُمیکرون، تمامی کارکنان وزارت بهداشت ملزم به تزریق دُز سوم واکسن کووید هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد، با توجه به پر شدن فضای پارکینگ خودرو در فرودگاه، مسافران برای سهولت دسترسی به فرودگاه، به جای خودروی شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • آغاز طرح واکسیناسیون بیماری طاعون
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از امروز