Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

وحید امیری درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار با عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش رو داریم، هنوز کار تمام نشده، برای سربلندی کشور و مردم عزیزمان می‌جنگیم و با اقتدار صعود می‌کنیم زیرا ما ایران هستیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر همه چیز عالی است، تیم هم شرایط عالی دارد، منتظر هستیم تا نفرات تیم ملی تکمیل شوند و با قدرت در این دو مسابقه شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم دو بازی خیلی خوب انجام بدهیم و  امیدوارم این دیدارها با کسب ۳ امتیاز همراه باشد و تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی تمام شده و آیا خود ملی‌پوشان هم چنین تصوری دارند، تصریح کرد: خیر، زیبایی فوتبال همین است که تا دقیقه ۹۰ هیچ تیمی ناامید نیست. باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم تا بتوانیم مسیر سختی که تاکنون با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم به اتمام برسانیم. جام جهانی بحثی است که تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهیم. نکته دوم که خیلی مهم است صعود کردن به عنوان تیم اول است. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با اقتدار صعود کنیم.

امیری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله پس از قطعی شدن صعودمان باید برنامه‌ریزی خیلی خوبی انجام شود. با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای خوب ان‌شاءالله نظمی که اکنون در تیم ملی وجود دارد به بالاترین حد خودش برسد تا آرزوی همه ما و هواداران که صعود از مرحله گروهی جام جهانی و رسیدن به مراحل بالایی این رقابت‌ها است محقق شود.

وی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مطمئن باشید برای سربلندی پرچم کشورمان تمام تلاشمان را می‌کنیم.  تنها درخواست ما از هواداران این است که با انرژی مثبت و دعای خیر کمک کنند بتوانیم نتیجه مثبت بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی وحید امیری جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی و امیری به فینال

به گزارش "ورزش سه " و به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای تورنمنت جاده ابریشم به میزبانی باکو چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر فردا برای کسب نشان طلا با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی دیدار می‌کند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با یک پیروزی و کسب مدال برنز به کارش‌ پایان داد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن‌ قرقیزستانی را شکست داده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و به برتری رسید.امیری عصر فردا در فینال با "الکساندر زیریانوف" از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان‌ دوسیبای" از قزاقستان نبارره کرد و با قبول شکست به مدال برنز بسنده کرد.

باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • صعود پرویزی و امیری به فینال
  • صعود پرویزی و امیری به پیکار پایانی، ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • صعود امیری به نیمه‌نهایی/ چهارمین مدال قطعی شد
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد