Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:27:26 GMT

دستگیری باند سارقان زن در گرگان + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۶۶۲۶

دستگیری باند سارقان زن در گرگان + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزاری خبرگزاری فارس از گرگان، با تلاش پلیس آگاهی گلستان باند سرقت از کیف بانوان که چندین ماه در سطح استان گلستان اقدام به سرقت طلا، تلفن همراه، کارت عابر بانک و اشیاء قیمتی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای این باند که سه خانم و یک آقا بودند توسط اداره سرقت پلیس آگاهی گلستان شناسایی و در عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزییات این پرونده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای گزارش‌های متعدد سرقت مشخص شد که چند خانم به عنوان سارق اقدام به سرقت می‌کنند.

محمدسعید فاضل دادگر گفت: در شناسایی‌های انجام شده مشخص شد یک خانم از خارج استان وارد استان گلستان شده و با تشکیل باند در گرگان اقدام به سرقت در مناطق پر تردد شهر می‌کردند.

وی افزود: عمده لوازمی که سرقت می‌کردمد تلفن همراه، کارت عابربانک، طلا و اقلام قیمتی بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: تاکنون ۳۶ فقره سرقت را اعتراف کردند و اقلام سرقتی کشف و در پلیس آگاهی موجود است و از کسانی که با این روش مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی مراجعه و نسبت به دریافت اموال سرقتی و شناسایی سارقان اقدام کنند.

گفتنی است، پیش بینی می‌شود تعداد سرقت‌های احتمالی که توسط اعضای این باند انجام شده باشد بیش از ۵۰۰ فقره است.

 

 

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فرمانده انتظامی گلستان دستگیری باند سارقان زن در گرگان محمدسعید فاضل دادگر پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ"محمد حسین نبی پور"با اعلام این خبر گفت:در پی نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی میبد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را به دام انداختند. 
نبی پور ضمن اشاره به کشف مقادیری مواد مخدرو اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان معتاد ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت‌های خود را به قفل زنجیر مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت