Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‎های زندان‌های ایالتی پنسیلوانیا اعلام کردند که به دلیل ابتلای کارکنانشان به ویروس کرونا ملاقات حضوری در این زندان‎ها متوقف خواهد شد.

خبرگزاری میزان - زندان‌های ایالتی پنسیلوانیا در آمریکا به تازگی اعلام کردند که اجازه ملاقات حضوری در ماه آینده را نمی‌دهند، چرا که این زندان‌ها به دلیل ابتلای کارکنانشان به ویروس کرونا با کمبود نیرو مواجه شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یو اس نیوز»، ملاقات حضوری از روز پنجشنبه در تمامی نهاد‌های اصلاح و تربیت ایالتی پنسیلوانیا متوقف می‎شود و قرار است تا ۲۸ فوریه (۹ اسفند) ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: افزایش مرگ‎ زندانیان مبتلا به بیماری در زندان‌های آمریکا آمریکا در صدد اجرای اعدام با استفاده از گاز نیتروژن

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از ۱۴ هزار زندانی مبتلا به کووید-۱۹ و ۱۵۵ مورد مرگ و میر ناشی از این ویروس در سیستم زندان‌های ایالتی پنسیلوانیا ثبت شده است.

در همین حال اداره اصلاح زندان‎های ایالتی پنسیلوانیا مدعی شده که بیش از ۹۰ درصد زندانیان این زندان‌ها به طور کامل ضد ویروس کرونا واکسینه شده‎اند.

با این وجود گفته می‌شود که کم‌تر از نیمی از کارکنان این زندان‌ها واکسینه شده‎اند.

بر اساس آمارها، اکنون حدود ۳۶ هزار نفر در زندان‌های ایالتی پنسیلوانیا زندانی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن حقوق بشر زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر امور خارجه به نیویورک

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، هدف از این سفر حسین امیرعبداللهیان شرکت در نشست شورای امنیت درباره فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسئولان بین‌المللی است.
رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد، با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل خواهد داشت.
چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • (ویدیو) پاسخ صریح واعظی به یک ادعا درباره ملاقات‌های روحانی با وزرا و معاونانش
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین