Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف 228 دستگاه خودرو و کشف 324 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از اول دی ماه امسال تا کنون خبر داد.

به  گزارش    خبرگزاری   برنا  از  لرستان  ؛   سردار "یحیی الهی" روز سه شنبه  در تشریح این خبر به رسانه های استان ، اظهار کرد:در راستای طرح مبارزه قاطع و بی امان پلیس با مخلان و مفسدان اقتصادی، ماموران در دی ماه امسال تا کنون  228 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه دراین رابطه 413 نفر مخل اقتصادی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود، برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله های قاچاق توقیفی  324 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی هرگز اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو جهت مقاصد شوم خود نظام اقتصادی و معیشت مردم را خدشه دار کنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو قاچاق حمایت از تولید نیروی انتظامی پلیس کالای قاچاق دی ماه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احمد حاج ‌پروانه دوم اردیبهشت با اعلام  این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان به دامغان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی به بازرسی خودرو و کشف تقریبی ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حاج پروانه از عزم جدی پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان برای برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی خبر داد و ‌ادامه داد: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان تحویل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دیو و یا قاچاق کالا سوخت و ... به سرعت مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان